קורל סימנוביץ' מציגה: חגיגות האליפות של בארסה

קורל סימנוביץ'
קורל סימנוביץ' | אינסטגרם

הדוגמנית ישבה לצד אשתו של השוער מארק טר שטגן ועודדו בלי סוף עם סוכריות מקל ביציעים והצטלמה עם בעלה לצד גביע האליפות וכתבה: "אלופים". החגיגה, איך לא, המשיכה במסיבה פרטית שארגן המועדון עד לשעות הקטנות

(גודל טקסט)
בזמן שאנחנו טרפנו מופלטות ורקדנו בקצב התופים, אמש (שבת) ברצלונה הבטיחה באופן רשמי את הזכייה באליפות ספרד בפעם ה-26 בתולדותיה, זאת לאחר שניצחה 0:1 את לבאנטה. הקטאלונים הצליחו לשמור על התואר בו זכו גם בעונה שעברה, לעיני 91,917 האוהדים בקאמפ נואו כולל השגרירה הישראלית שלנו בברסה, אשתו של סרג'י רוברטו, הדוגמנית קורל סימנוביץ'. במהלך המשחק קורלי הרימה לחצי השני שלה וישבה ליד הבסטי שלה, דניאל, אשתו של מארק טר שטגן שיושבת לצידה קבוע ביציע הכבוד. השתיים עודדו בלי סוף עם סוכריות על מקל ביציע.


מיד לאחר הניצחון, כתבה הדוגמנית הישראלית "זכינו באליפות" ושיתפה את אלפי העוקבים שלה, איך נראות החגיגות בקאמפ נואו, מנקודת המבט שלה, כולל השירים, הריקודים והזיקוקים. לאחר מכן, ירדה קורל שלנו כמיטב המסורת אל כר הדשא והצטלמה עם בעלה לצד גביע האליפות תחת הכיתוב "אלופים". תמונה שזכתה לעשרות אלפי לייקים ומאות תגובות מפרגנות מכל מי שמכיר את הזוג הישראלי- קאטלוני שעושה חייל בכדורגל ובעולם הדוגמנות, כל אחד בתחומו.


מיד בסיום החגיגות באיצטדיון, הגיעו הכדורגלנים ונשותיהם למסיבה פרטית שארגן המועדון עד השעות הקטנות של הבוקר. ניתן לראות את קורל מבלה עם החברות הטובות שלה, דני טר שטגן, ורומרי ונטורה, אשתו של ג'ורדי אלבה, ואפילו עם הטופ של הכדורגל העולמי, לואיס סוארס ואשתו, סופי בלבי. את החצי השני של בלבי, אנטונלה רוקוזו, אשתו של מי שפתח אמש על הספסל והבטיח תואר עשירי בקריירה ושמיני ב-11 השנים האחרונות, ליאו מסי, פחות ראינו בגזרה של הדוגמנית הישראלית אבל אנחנו בטוחים שעל רחבת הריקודים כולם נפגשו.


קורל סימנוביץ' ודני טר שטגן מעודדות מהיציע אמש בקאמפ נואו. (צילום: אינסטגרם) 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Champions #Barça #Liga @sergiroberto

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on



כך זה נראה מנקודת המבט שלה:

(צילום: אינסטגרם)


חוץ מזה, מי שעתידה להצטרף לחבורה ממש בקרוב, מיקי קיימניי, בת הזוג של פרנקי דה יונג הכוכב של אייאקס שאוטוטו עובר לאלופת ספרד, הגיעה גם היא להרים בקאמפ נואו ואיחלה את ברכותיה לקבוצה החדשה של בן הזוג שלה. היום הזה, ייזכר מצויין אצל סימנוביץ', אז זכה בעלה פעם נוספת בתואר האליפות כשאת הבוקר של יום שבת פתחה קורל עם מגזין "קוסמופוליטן" ספרד שם היא מככבת בהפקת אופנה. גאווה!



סימנוביץ', לואיס סווארס ואשתו סופי בלבי (צילום: אינסטגרם)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sooo Excited to Show you my new Spring Editorial for @cosmopolitan_es by the one and only @valero_rioja and @danielagtzgzz

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on



חברתו של דה יונג

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

felicidades campeones. @fcbarcelona

A post shared by MIKKY. (@mikkykiemeney) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

¡CAMPEONES DE LIGA! ¡¡¡VAMOSSSSS!!!

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי