לא אוהבת את הטייטל "אשת כדורגלן": חברה של דה חאה נחשפת

אדורנה ודה חאה
אדורנה ודה חאה | Gettyimages

אדורנה תוציא אלבום חדש בחודש הבא וסיפרה לתקשורת הספרדית על האהבה בשלט רחוק: "אם יש אהבה, המרחק לא משנה. הגעגוע גורם לנו להתרגש ולהעריך יותר זה את זה. דויד אהבת חיי". חתונה? אולי בהמשך: "לא כזה חשוב"

(גודל טקסט)
להיות שוער. תשאלו אלפי שחקני כדורגל והם יאמרו לכם שלא היו מתחלפים עם אלו שעומדים בין הקורות גם בעד שלום. הפער בין התהילה כשאתה טוב לעומת ההשמצות כשאתה לא מצליח לעצור הוא עצום, בעיקר כי אתה תלוי לרוב רק בעצמך, מה שלא ניתן לומר על שחקני שדה. תשאלו את דויד דה חאה, הוא יספר על הרכבת הרים שהוא חווה העונה. השוער הציל את מנצ'סטר יונייטד פעמים רבות אך באותה נשימה, גם ביצע טעויות קריטיות שעלולות לעלות לשדים האדומים בכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה, בדיוק כמו זו שביצע אתמול (ראשון) ב-1:1 מול צ'לסי, שהרחיק את קבוצתו מהמקום הרביעי. למרות זאת, השוער בן ה-28 עדיין זוכה לגיבוי מאולה גונאר סולשיאר ואפילו עוד יותר חשוב מהמאמן, מהחצי השני שלו, בת הזוג שלו, אדורנה.


הזמרת הספרדייה המצליחה צמודה לשוער שלה כבר כמעט תשע שנים(!), ולקראת אלבום חדש שהיא משחררת בחודש הבא, התראיינה לתקשורת הספרדית. היפייפיה הבלונדינית בת ה-33 סיפרה כי היא "מאושרת מאוד", והתוודתה שזו הייתה "הפתעה נעימה" לראות את קבלת הפנים הגדולה שהיתה לה אחרי יותר מארבע שנות הפסקה בקריירה המוסיקלית שלה. "אני לא יכולה לחיות בלי הבמה". בזמן שהיא עבדה, כתבה והלחינה, היא אמנם לא הוציאה שיר חדש עד לרגע זה, אבל המשיכה לככב בכל מקום, בעיקר בתוכנית got talent Spain, שם היא משמשת כשופטת בפאנל השופטים של התוכנית.


הספרדייה סיפרה על הקשר שלה עם שוערה של מנצ'סטר יונייטד ועל מערכת היחסים בשלט רחוק שהם מנהלים. כשנשאלה מה היא הייתה מייעצת לחברה שחיה את אותו המצב עם בן זוגה, כלומר – גרה במדריד והוא חי באנגליה כך שהם שקשה להם להתראות גם בשל הקריירה המקצועית שלהם, השיבה: "אם יש אהבה, המרחק לא משנה. ברור שאני מתגעגעת כל הזמן ויש רגעים רבים שאני אומרת, 'חבל שדויד לא כאן איתי עכשיו ורואה את זה …' אבל, חוסר וגעגוע זה יסוד חשוב מאד שגורם לנו להתרגש, ליהנות ולהעריך יותר אחד את השנייה. אנחנו סבלניים וחייבים לתמוך זה בזו. אני חושבת שזה אחד הדברים החשובים ביותר במערכת יחסים: תמיכה ואהבה".



דויד דה חאה ובת זוגתו אדורנה (צילום: אינסטגרם)


עוד שיתפה הזמרת המפורסמת כי היא תוכל בקרוב לצאת לחופשה ולנסוע לבן הזוג שלה באנגליה והסבירה כי כאשר היא במנצ'סטר, חייה "שקטים מאוד" והיא נהנית מכל רגע עם השוער שלה והכלב שלו, שגם אליו היא ממש מתגעגעת. ומה בנוגע לחתונה אחרי עוד מעט עשור יחד? אדורנה אומרת שזה כרגע לא מסתדר עם התוכניות והלוז הצפוף שלה, ובאופן כללי זה לא "משהו כזה חשוב" בעיניה. "הדבר החשוב הוא לאהוב אחד את השניה, ואם זה מגיע, אז נהדר, ואם לא, שום דבר," כמובן", היא הבהיר ששניהם רוצים להיות הורים ומתכננים להקים משפחה, אבל יאלצו לחכות כי כרגע הם עסוקים בטירוף. לגבי האהבה שלה לשוער הצהירה: "דויד הוא אהבת חיי".


את הטייטל "אשת כדורגלן" (WAG) הזמרת לא ממש מחבבת, וציינה כי באופן כללי, כדורגל הוא עדיין עולם מאצ'ואיסטי מאוד. "אני לא אוהבת להיות מתויגת, באופן כללי, וגם לא בפרט. זה רעיון מאצ'ואיסטי מאוד, זה נראה מאצ'ו מכדי לדבר על 'הנשים של הכדורגל' או 'החברות של הכדורגל', כאילו בחרנו את בני הזוג שלנו רק כי הם שחקני כדורגל 'WAG' הוא מונח שהייתי שמחה שלא היה קיים. אני שונאת תוויות ואני לא אוהבת להיות מתויגת כאשת כדורגלן. בעולם הכדורגל יש כל כך הרבה דברים לשנות, זה כל כך מאצ'ואיסטי" סיפרה החצי השני של דה חאה. תגובת המדור: אדורנה נשמה, WAG, זה בסה"כ ראשי תיבות של "נשים וחברות של", ואת חברה של שחקן כדורגל, זאת עובדה למקרה שלא שמת לב:)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Os puedo adelantar que Sara cantará en el Moonlight… ¡¡Muy pronto en @serviryprotegertve !!‍✈️

A post shared by Edurne (@edurnity) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Match day!! ⚽️#ComeOnUnited

A post shared by Edurne (@edurnity) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mi locura, mi tranquilidad y mi delirio, mi compás y mi camino. Tan solo tú. Feliz cumpleaños mi amor!!! LOVE U❣️❤️❣️

A post shared by Edurne (@edurnity) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Just her… nothing else ❤️ Happy birthday! Te quiero

A post shared by David De Gea (@d_degeaofficial) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

H a p p y Summer T i m e Bikini de @maarswimwear

A post shared by Edurne (@edurnity) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

El próximo lunes conoceremos al ganador de la 4° edición de Got Talent España!!!⭐️⭐️⭐️ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ : @majeofficielle ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ : @mypeeptoes ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ : @mateo.makeup ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Estilismo: @leticiariestra ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ @gottalenttv #GotTalentEspaña

A post shared by Edurne (@edurnity) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי