רגע לפני חגיגות האליפות: אהבת נעוריו של יונתן כהן בראיון מיוחד

רוני אדרי ויונתן כהן חוגגים אליפות
רוני אדרי ויונתן כהן חוגגים אליפות | גאיה בינה

רוני אדרי, סטודנטית ומנהלת שיווק, מספרת על היכרות ארוכת שנים עוד מימי הביה"ס ולא מבינה איך "כל הזמן התעלמתי מזה שהוא היה מתחת לאף שלי". החלום? שהחצי השני שלה יגיע לשחק בחו"ל והיא כמובן תצטרף אליו

(גודל טקסט)
את רוני אדרי, (23) הצמודה היפייפיה של הכישרון הצעיר של מכבי ת"א, יונתן כהן, (22) בטוח יצא לכם לראות ביציע הכבוד של איצטדיון נתניה בשנה האחרונה. החצי השני של הקשר ההתקפי, מסתבר, מכירה אותו עוד מגיל 15, מספרת על החיים לצידו של כדורגלן, על האהבה שלה למשחק עוד מהבית, מה הם הכי אוהבים לעשות יחד, על החלום הגדול לעבור לחו"ל, ועל המאהבת הקטנה של שחקנה של האלופה. ראיון צהוב כחול.


את חגיגות המימונה ביום שבת האחרון, חגגו שחקני מכבי תל אביב וזוגותיהם מיד לאחר הניצחון 1:0 על הפועל חדרה אצל רוני אדרי, חברתו של יונתן כהן, בבית משפחתה שבצפון תל אביב. בזמן שרבחו וסעדו, החליט הזוג הצעיר ביחד עם החברים הטובים שלהם, דן גלזר וגאיה בינה, שהיא גם הבסטי של רוני, לנסוע באופן ספונטני לחופשה קצרה באילת. "אם יש יומיים חופש אז צריך לנסוע ולנצל, כי במכבי אין חופשים", מספרת רוני על הלוז הצפוף של בן הזוג שלה. "אנחנו כולנו הכרנו מהבית ספר. אני חלק מהחבורה של גלזר ושל יונתן עוד מימי התיכון, אני הצלע הנשית בחברה מאז ומתמיד". את האהבה הפורחת בין השניים, לא הצלחנו לפספס ברשתות החברתיות ולכן החלטנו שאתם חייבים להכיר לעומק את גברת אדרי הצעירה.


החיים של רוני מתחלקים בצורה מאד ברורה: לימודים ועבודה. "אני סטודנטית שעובדת בעבודה לא של סטודנטית, אני מנהלת השיווק בחברה של אבא שלי. אנחנו עושים שלטי דיגיטל בכל הארץ, מסכי לד ענקיים. איך שהשתחררתי נסעתי לחודש לפיליפינים, ומיד התחלתי לעבוד ובאוקטובר האחרון התחלתי ללמוד פרסום ותקשורת שיווקית". חוץ מלעבוד בעסק המשפחתי, רוני היא הבכורה מבין חמישה אחים, כשהקטנה, אמה, בת שלוש וחצי, צעירה ממנה כמעט בעשרים שנה. "אני יכולה להגיד שאני יודעת מצויין לגדל ילדים. חשוב לציין שאחותי אמה היא המאהבת של יונתן כן? אני מתיישבת בין שניהם והיא אומרת לו: "בוא, היא מפריעה לנו". הוא הולך וקונה לה מתנות ולא לי".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בלי מתח

A post shared by Yonatan Cohen (@yonatancohen) on



אז את ויונתן מכירים מילדות? "כן. אנחנו חברים טובים מגיל 15. המשפחות מכירות מעולה, אבא שלו אימן את אח שלי מגיל 6. איך זה שרק לאחרונה הפכנו לזוג? אנחנו כמעט שנה יחד וזה פשוט עניין של טיימינג. הוא תמיד היה החבר הכי טוב שלי ברמה שניסיתי פעם לסדר לו חברות שלי, היינו קרובים ותמיד בקשר, עד שזה פשוט קרה. כולם היו בשוק לשמוע שאנחנו יחד. גלזר היה הראשון שידע והיה מופתע לגמרי. אני אומרת לעצמי, איך כל הזמן התעלמתי מזה שזה היה ממש מתחת לאף שלי. אמרתי לו שאני מרגישה שאנחנו יחד כבר חמש שנים".


כהן כאמור, גדל במכבי, ולמשחקי הנוער בקריית שלום הייתה מגיעה רוני עוד כשהייתה בת 16. "אני ממש אוהבת כדורגל. אני יושבת לבד וצופה במשחקים, שתביני. אני מכביסטית מהבית, היה לי מנוי גם לכדורסל במשך עשור בהיכל נוקיה, ועכשיו כיף לי ממש להיות חלק מנשות הכדורגלנים. אני לא בצל של יונתן אני לצידו מרימה אותו וככה גם הוא אותי" מספרת אשת הכדורגלן הצעירה. "לא מעניין אותי מסעדות יוקרה ולא לקנות תיקים בכיכר המדינה. יש לי חבר רגיל שאני מכירה מההפסקות בבית ספר, ואני מרגישה הכי רגיל שיש. אנחנו הכי אוהבים להיות יחד בבית. תני לי להיות איתו במיטה ולראות סדרה, או עם כל המשפחה בסלון זה התחביב האהוב עליי. בוודאי שאנחנו עושים כל מה שכל זוג עושה, יוצאים, מבלים, יציאות, מסעדות, אבל תשאלי אותי אם טייק אוואי או לצאת? אוכל של אמא בבית".


איך את מרגישה כשאת מגיעה לראות אותו במשחקים והוא כובש? "הכי כיף שיש. אין הרגשה כזאת מרגשת. אני לא כל כך רואה מרחוק אז אם אני שוכחת את המשקפיים בבית אני צועקת בדיליי. אין משהו שמשתווה לברק בעיניים אחרי שהוא כובש ולראות את השמחה של השחקנים".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Roniedri (@roniedri) on



איך חגגתם/תחגגו את האליפות? "הבנים עשו מסיבה בוילה וצבעו את השיער לבלונד, ואנחנו המשפחות הצטרפנו, היה ממש כיף. חוץ מזה, יש את חגיגות האליפות עוד שבועיים וצריך לראות מה יהיה בפגרה. אי אפשר לתכנן יותר מידיי, בכדורגל הכל מהרגע להרגע. אני התרגלתי לזה וזה בסדר. זה חלק מלהיות אשת כדורגלן ואני לקחתי את זה על עצמי. לא הכל זוהר אבל אם יש פירגון מהבן זוג שלך זה הכל. הדבר הכי מרגש שקרה לי בחיים זה שיוני קיבל זימון לנבחרת, וצריך לחכות ולראות מה יהיה אחרי שתיגמר העונה. אנחנו רוצים לטוס חו"ל כמובן, אבל זה נמצא "בהולד" בגלל האי ודאות וגם בגלל שאני בתקופת מבחנים".


איך זה להיות בת זוג של כדורגלן? "צריך להתרגל ללוז הצפוף, ולהתמודד עם לחצים. אני מעריצה של יונתן ושל המקצועיות והערכים שלו, הוא צנוע ברמות. הוא נשאר עניו ושקט, לא עלה לו אפילו בקצת אחרי החצי עונה האחרונה שהוא הפך למוכר ומוערך – באמת מגיע לו כי הוא ממש מוכשר. יש לו שקט פנימי שאני מעריצה והלוואי והיה לי חצי מזה. כולי רעש וצלצולים והוא בדיוק ההיפך, שקט והרבה יותר עדין. אני קוראת לו בייבי, ככה הוא גם רשום לי בטלפון. הוא קורא לי רוני, אין לי שם חיבה".


הפכתן להיות מאד מגובשות נשות מכבי ת"א? "אני וגאיה חברה של גלזר, חברות מהבית. היא הצמודה שלי אנחנו עושות הכל ביחד באותו מקום. גם שלי מזור חברה של דור פרץ חברה טובה, היינו בקייטנות ביחד כשהיינו ילדות. הכרתי אותה עוד מלפני הכדורגל ובכללי כולן חמודות ומפרגנות. חלק מהבנות אימהות עם ילדים, חלק כמונו עוד לפני, אבל כשנפגשות כולן אין הבדלים. יש לי אחות בגילאים של הילדים שלהן אז אני מתחברת וכיף איתן ממש, אין תחרות ובאמת כיף. גם בין הגברים אין תחרות יש נטו פרגון ומרימים אחד לשני, ממש כמו משפחה".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Roniedri (@roniedri) on



את מקבלת הודעות מאוהדים? "כן. זה מצחיק כל הזמן שולחים לי פירגונים על חבר שלי. קללות אני גם מקבלת כמובן אבל מסננת, זה חלק מהעסקה ומהפרסום אין מה לעשות".


מה החלום שלך? ומה החלום הגדול של יונתן? "אני כרגע מגשימה את עצמי, עובדת במה שאני אוהבת בתחום הפרסום. אין לי חלום, רק שכל מי שיהיה קרוב אליי יהיה בריא. זה מה שאני מבקשת כשאני מדליקה נרות. החלום של יונתן? להגיע הכי גבוה שאפשר, לפרוח ולהגשים את עצמו, בעזרת השם חו"ל. הלוואי וזה יקרה, אני זורמת ברור איזו שאלה".


אז איך אבא יסתדר בלעדייך בעסק? "אבא? יש לו עוד ילדים בלי עין הרע! בבית שלי ממש תומכים בקריירה של יונתן. כשזכינו באליפות אבא שלי העלה לכולם במסכים את התמונה של האליפות. יש פירגון וזה כיף"


אתם מדברים על מגורים משותפים? "אנחנו גרים שתי דקות אחד מהשנייה. אני מאמינה שזה יגיע לשם, לא עכשיו, הכל באיזי. יונתן עוד לא בן 23, ככה אני יוצאת עם ילד", סיכמה רוני בצחוק.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mine

A post shared by Roniedri (@roniedri) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יומולדת שמח ילדה יפה שלי! כמה אור הכנסת לנו לחיים. תודה על המתנה שאת תינוקת שלי, תודה על כל הרגעים שאת מכניסה בי כלכך הרבה שלווה. את האהבה הכי גדולה שיכולתי לקבל בחיים❤️

A post shared by Roniedri (@roniedri) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

❤️☀️

A post shared by Roniedri (@roniedri) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רוני שלי

A post shared by Yonatan Cohen (@yonatancohen) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי