היפייפיה שמסחררת את השחיינים האולימפיים

טומרקין, קופלב, פפושדו וגמבורג
טומרקין, קופלב, פפושדו וגמבורג | אור גפן

נועה פפושדו, בתה של מלכת היופי המיתולוגית ספיר ז"ל, סגרה מעגל כשהצטלמה גם היא לקמפיין למותג ספידו ולצדה כוכבי הבריכות דוד גמבורג, יעקב טומרקין ויהונתן קופלב

(גודל טקסט)

הרשו לנו לתת לכם הצצה קלה אל מאחורי הקלעים של הקמפיין החדש של ספידו, מותג בגדי הים המוביל בענף הספורט, ולהכיר לכם את הפרזנטורית החדשה של המותג. נועה פפושדו הצטלמה אתמול (שלישי) לקמפיין בגדי ים ראשון לקולקציית קיץ 2019 של ספידו, לצידם של השחיינים האולימפיים של מדינת ישראל, דוד גמבורג, יעקב טומרקין ויהונתן קופלב. אמנם שלושתם תפוסים, אבל אי אפשר להישאר אדיש ליופי של פפושדו הצעירה.

נועה ממשיכה את דרכה של אמה ספיר פפושדו ז"ל, מלכת היופי המיתולוגית של ישראל בשנת 1984, שנפטרה לפני שנה וחצי בגיל 52 אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן. כעת, בתה בת ה-22 התייצבה בחוף הים ונראתה מדהים מול עדשת המצלמה לצידם של אלו שעבורם ללבוש בגד ים, זה דבר שגרתי ביותר. חוץ ממנה כזכור גם לקופלב יש בלונדה בבית, הוא נשוי לבוגרת "המירוץ למיליון" מונדה, שנמצאת בחודש הרביעי להריון ואוטוטו תהפוך את השחיין שלה לאבא לבן בכור.

בחזרה לפרזנטורית, נועה פפושדו, שננו טוב את השם, היא סטודנטית לתואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים , מתגוררת בכפר שמריהו והיא שם עולה בעולם הדוגמנות, מדובר בקמפיין הראשון שלה. חשוב לציין כי הקמפיין הראשון של נועה הוא לחלוטין סוג של סגירת מעגל מהסיבה שגם אמא שלה הצטלמה לספידו לפני 28 שנים. כבר למעלה מ-25 שנה מוביל מותג בגדי הספורט Speedo את ענף השחייה בארץ ומכתיב את הטון בבריכה ובחופי ישראל.



משמר המפרץ בישראל (צילום: אור גפן)


פפושדו סוגרת מעגל (אור גפן)


קמפיין ראשון (אור גפן)


גם כוכבי הבריכה התייצבו (אור גפן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי