אשתו של קסיאס: "לחיים יש דרך מוזרה להזכיר לנו לחגוג"

איקר קסיאס ושרה קרבונרו
איקר קסיאס ושרה קרבונרו | Gettyimages

השוער המעוטר, כיום בפורטו, התמוטט באימון, הובהל לבית החולים ועבר צנתור, העיתונאית ושותפתו לחיים הודתה באינסטגרם על האהבה שהרעיפו על בעלה שכבר חש בטוב. גם כריסטיאנו רונאלדו היה בין התומכים

(גודל טקסט)
אחרי שהשוער האגדי, איקר קסיאס, עבר אמש (רביעי) אירוע לב לאחר שלא חש טוב באימון קבוצתו, פורטו, אשתו, העיתונאית שרה קרבונרו, פרסמה מסר חשוב מאד בחשבון האינסטגרם שלה אחריו עוקבים 2.2 מיליון אנשים. היפייפיה הספרדייה פרסמה שתי תמונות שלה עם בעלה בבית החולים והודתה לכל התמיכה שקיבל השוער הספרדי, לאחר שסבל מאוטם שריר הלב אתמול ונאלץ לעבור צינתור.


קרבונרו פרסמה את המסר בסטורי ולא כפוסט, אולי כי לא רצתה שיישאר זכר מהאפיזודה הלא נעימה הזאת שיכלה לגבות את חיי בעלה. "למרבה המזל, הכל היה הלם וקרה כל כך מהר. תודה רבה על כל הברכות ואיחולי החיבה והדאגה שלכם. כפי שחבר טוב אמר לי היום, לחיים יש דרך מוזרה מאד להזכיר לנו לחגוג כל פעימה". בתמונה קסיאס נראה מחוייך ומאושר, אך כפי שפרסמנו כאן בספורט1, בספרד כבר החלו לסכם את הקריירה של השוער. ברשת הטלוויזיה 'TVE' דיבר הקרדיולוג חואן אנטוניו קורבאלן שאמר: "אי אפשר לשחק ככה, לאיקר יהיו חיים רגילים, אבל הוא לא יוכל לשחק כדורגל מקצועני".


אנחנו במדור נשארים אופטימיים ומקווים מאד שהשוער ישוב לעמוד בין הקורות לקראת העונה הבאה. חוץ מאשתו המדהימה שנמצאת לצידו, ילדיו ומשפחתו, החברים מהכדורגל פרסמו את תמיכתם בקסיאס, אחד מהם הוא זה ששיחק איתו הרבה שנים תחת מדיה של ריאל מדריד. כריסטיאנו רונאלדו שהעלה גם הוא בחשבון האינסטגרם שלו תמיכה בשוערה של פורטו: "הרבה כוח חבר יקר. מצפה שתתאושש ותחזור בקרוב", כתב CR7 תחת תמונה של שניהם עם המדים הלבנים.



תומכת בשוער שלה ומודה לכולם. קרבונרו (אינסטגרם)




רונאלדו תומך בחברה משכבר הימים (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי