מה הקשר בין נטע אלחמיסטר לרוג'ר פדרר?

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | ראובן שוורץ

הדוגמנית היפה שלנו הצטלמה ספורטיבית מתמיד לקידום טורניר הטניס העולמי הראשון לנכים שייערך בישראל, יחד עם האלוף הפארלימפי נועם גרשוני. ארוסתו של גרשון אמורה להגיע לפתיחת הטורניר בארץ

(גודל טקסט)
זוכרים שסיפרנו לכם על יום הצילום של המטאורית שלנו נטע אלחמיסטר, והאלוף הפאראלימפי מלונדון נועם גרשוני, שהביא לנו את מדליית הזהב ב-2012? לטובת מי שלא זוכר, הצילומים הללו התקיימו בדיוק לפני חודש, כאשר השניים קידמו את טורניר הטניס העולמי הראשון לנכים שייערך בישראל ממש אוטוטו, ואז נדהמנו כמה טבעית ויפה נראתה הדוגמנית בבגדי הטניס המסורתיים. כעת, חברת 'וילסון ישראל' גאה לחשוף את הכדור הרשמי של אליפות העולם בטניס לכיסאות גלגלים ישראל שתתקיים ממש אוטוטו, בין ה-13 ל-18 לחודש מאי.

חברת 'וילסון ישראל' גאה לחשוף כי הכדור הרשמי של התחרות יהיה כדור ה-US OPEN של וילסון, אותו כדור שרוג'ר פדרר האגדי משחק איתו. זהו גם הכדור הרשמי של איגוד הטניס בישראל כאשר וילסון גם אחראית להלביש את שחקני הנבחרת הישראלית. ערן שיין, מנהל מותג וילסון ישראל סיפר : "אנו נרגשים ללוות את אליפות העולם בכיסאות גלגלים עם הכדור הרשמי של ווילסון ה-US OPEN , ולהלביש את שחקני נבחרת ישראל בצבעי כחול לבן מקולקציית הטניס וילסון 2019".


גרשוני כמובן, ינסה להביא לנו את המקום הראשון בתחרות, ויקבל עידוד מאלחמיסטר שבעצמה אמורה להגיע לפתיחה החגיגית של האליפות בארץ. אנחנו וכל אוהדי מכבי חיפה משתוקקים שתגיע כבר לסמי עופר לעודד את ארוסה רמי גרשון שבוודאי זקוק לה בימים אלו, אך בינתיים נסתפק בהגעה שלה לטורניר הטניס. היעד הבא: צילומים של נטע עם פדרר. אם זה תלוי בה, סמכו עליה שזה יקרה.



הנציגה המושלמת ביותר. נטע אלחמיסטר והמחבט (צילום: ראובן שוורץ)







והאלוף הפאראלימפי מלונדון נועם גרשוני וערן שיין, מנכ"ל וילסון ישראל. (צילום: ראובן שוורץ)



חלום שלו לשחק מול נטע. רוג'ר פדרר (צילום: יח"ץ)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Private lesson with the tennis world champion @ngershony I enjoyed every minute! For the first time in Israel, a world tournament for the handicapped will take place.. good luck to us. Thanks to James Richardson!

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tennis time

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי