אלירן עטר: לא מתראיין אבל יודע לפרגן

עטר, רפאלי ובן גידה
עטר, רפאלי ובן גידה | אור גפן

החלוץ שרוצה לסיים כמלך השערים בליגה הבכירה אמנם לא מדבר עם התקשורת אבל בהחלט נמצא באירועים הנכונים. בשישי הגיע עם מיטב הסלבס למסיבת צהריים של המקעקע הפרטי שלו, אביהו בן גידה והסתובב עם דור רפאלי

(גודל טקסט)
בצל המתיחות בדרום הארץ, הכרטיסים למשחק הערב (ראשון) בין מכבי תל אביב לבין בני יהודה אזלו, לאחר שהאלופה הזמינה את תושבי הדרום להתארח במשחק שיתקיים באיצטדיון נתניה, בטענה כי מועדון מכבי תל אביב מזדהה ומחזק את תושבי הדרום והישובים הנמצאים בסיכון בימים הקשים והמתוחים העוברים עליהם. בזמן שהאיצטדיון צפוי להיות מלא עד אפס מקום, מלך שערי הקבוצה, אלירן עטר, שכבש כבר 12 שערים העונה בליגה, ירצה כמובן לסיים את העונה עם תואר פרטי משלו ולהפוך למלך שערי ליגת העל. המשימה שלו תהיה לכבוש ראשית לפחות צמד, כדי להשתוות לחלוצה של הפועל באר שבע, בן שהר, שמחזיק ב-14 שערים.


בזמן שעטר מתכונן לקרוע את הרשת מול הזהובים, המדור מעדכן כי השחקן שלא מתראיין לשום גוף תקשורת כבר שנים רבות, הגיע ביום שישי האחרון יחד עם מיטב סלבס ארצנו למסיבת צהריים משובחת ולהשקת הסטודיו החדש GIDA TATTOO GALLERY של אמן הקעקועים הבינלאומי וגם המקעקע הפרטי שלו, אביהו בן גידה. כן כן, הוא אחראי על שלל היצירות המקשטות את גופו של החלוץ הצהוב כחול, בין היתר האריה הענק שעל גבו והפורטרטים של בניו המתוקים של עטר, דניאל דוד ונהוראי.


בין השמות המוכרים שהגיעו לפרגן למקעקע מצאנו אתאסף גרניט שהגיע היישר משדה התעופה, הגולש ובוגר האח הגדול, עומרי בן נתן אשר הגיע לראשונה לאירוע מתוקשר מאז הפרידה שלו מעדן פינס, נופר מור מלווה בעגלת התינוק והוריה, מיקי בוגנים, ליאור קוקה, ועוד. מי שאותנו עניין כמובן הוא עטר שהגיע לפרגן למקעקע והחבר הקרוב, ואת זה הוא עשה ביחד עם דור רפאלי, אחיה של בר רפאלי שהגיע עימו לאירוע. גם הוא מקועקע לא פחות, ונראה קרוב ביותר לשחקן התל אביבי שרק בשבוע האחרון הוסיף עוד קעקוע חדש לאוסף.



יודע לפרגן כשצריך. אלירן עטר (צילום: אור גפן)

 


מקועקעים ונהנים. עטר ורפאלי (צילום: אור גפן)



עטר ורפאלי (צילום: אור גפן)








עובדים כבר על הקעקוע הבא? (צילום: אור גפן)



מפרגן לחברו הטוב. אלירן עטר ואביהו בן גידה. (צילום: אור גפן)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי