ילד של אמא: כריסטיאנו רונאלדו זוכה להגנה

כריסטיאנו רונאלדו עם אמו מריה דולורס
כריסטיאנו רונאלדו עם אמו מריה דולורס | Gettyimages

דולורס אביירו החליטה להקניט להקניט את אוהדי יובנטוס או להשתעשע, כי אחרת קשה להסביר את הפוסט בו תמכה בבנה והחמיאה לו על שהחזיר את הגברת הזקנה לצמרת הסרייה A

(גודל טקסט)
דולורס אביירו, אימו של כוכבה הגדול של יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו, החליטה שהגיע הזמן להציק לגולשים, למבקרים ולכל אלו שמעזים לבקר את בנה כשצייצה אמש (שני) בטוויטר כי בנה הוא זה שהציל את יובנטוס, אלופת איטליה, אחרי בצורת של 20 שנים ללא תארים בסרייה א'. כן, זו לא טעות, דולורס אביירו, אמו של הפורטוגלי בן ה-34, פירסמה בטוויטר תמונה של הבן שלה חוגג במדיה של יובה תחת הכיתוב המוזר שמתייחס לבצורת התארים, על מנת להרגיז את אוהדי הגברת הזקנה.


יובנטוס כאמור זכתה בתואר האליפות השנה בפעם השמינית ברציפות בחודש שעבר, עם רונאלדו בעונתה הראשונה במועדון, אך באופן מוזר ותמוה מאד, אימו של CR7 החליטה לפרסם פוסט מטעה בו היא טוענת שיובה חסרת תואר בשני העשורים האחרונים. בפוסט המלא נכתב: "כריסטיאנו הוא השחקן שהציל את יובנטוס מירידה (!) וגרם לה לזכות שוב בתואר בליגה אחרי כמעט 20 שנה. מדהים". מדהים כמה אימו של רונאלדו חיה בתוך בועה, ובוחרת להתעלם מהעובדה שהמועדון מטורינו מחזיק בשיא תארי האליפות באיטליה, 35 ליתר דיוק, ובשמונה שנים האחרונות יובה אלופת ארץ המגף ללא עוררין.


דולורס אביירו צייצה חזרה את אותו הפוסט, עליו כתבה: "הבן שלי, הגאווה שלי". האוהדים של האלופה עשו מהציוץ הזה מטעמים באופן מתבקש, ואילו רונאלדו דווקא צייץ לאמא שלו עד כמה הוא אוהב אותה לכבוד "יום האם הפורטוגלי". באינסטגרם, שיתפה האם הגאה את סלסילת הפרחים הענקית שהבן שלה שלח לה לכבוד יום האם וכתבה "תודה בן שלי על הפינוקים". אימו הדומיננטית של הפנומן יכולה בהחלט להיות גאה בו, אבל להמציא עובדות מופרכות… נראה לנו שמישהו צריך לבדוק מה נסגר עם מאמא רונאלדו.




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Parabéns mãe!❤️

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Meu ❤️ #turin #filho #orgulho #cr7 #italia

A post shared by Maria Dolores (@doloresaveiroofficial) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Moments ❤️

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי