לכבוד העצמאות: הנשים המצליחות של הכדורגל

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | אילוסטרציה

נשות הכדורגלנים אמנם מפורסמות הרבה בזכות בני זוגן שמככבים על הגשא, אבל הן בנו קריירה בזכות עצמן גם בלי להיות צמודות לספורטאים. פרויקט מיוחד לרגל יום ההולדת ה-71 למדינה

(גודל טקסט)
מדינת ישראל חוגגת 71 שנים ביום עצמאות שכולו כחול לבן, הופעות, ספריי שלג, אורות מנצנצים והרבה מאד בשר. ההכרזה על הקמת מדינת היהודים בה' באייר סימלה את עצמאותה של ארצנו הקטנטונת, ומאז עברנו כל כך הרבה! אם ניקח את זה למגרש הפרטי שלנו, עולם הכדורגל אז אפשר להגיד היום, בשנת 2019, נשות הכדורגלנים כבר לגמרי שונות ממה שהכרנו. לא עוד נשים שנשענות על הבעלים ועל המשכורות היפות כשחקני כדורגל, היום כל אחת רוצה להגשים את עצמה – ובגדול. במיוחד עבור יום הולדתה של מדינת ישראל, קיבצנו עבורכן מספר נשים שיש להן ביזנס עצמאי משגשג ללא קשר לבעלים. הן עצמאיות, יפות, מרוויחות, ולגמרי היו יכולות לכלכל את עצמן ללא כל עזרה.


נטע אלחמיסטר
לא צריך להכביר במילים כשמדובר בארוסתו של רמי גרשון. נטע, המטאורית שהגיחה לחיינו בזכות צילומים חובבניים בביקיני בחוף ראשל"צ כיום מחזיקה במותג בגדי הים המצליח "bananhot", המוערך בסכום של 2.5 מיליון שקלים. חוץ מלהלביש יפיפיות בביקיני, נטע הפכה לאחת הדוגמניות המבוקשות בישראל כשהיא מובילה קמפיינים ענקיים דוגמאת: סאקרה, אירוקה, Twentyforseven, אדידס ועוד. השילוב בין עולם הדוגמנות לבין עולם העסקים אצלה הוא פשוט מטורף, וזה עוד מבלי להכניס את המרשרשים שהיא עושה מהאינסטגרם והופעה בקליפ של הזמר הענק, מאלומה. כאן מדובר באשת כדורגלן שמרוויחה הרבה יותר מבעלה העתידי.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@errocafashion + @bananhot

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on



יובל אמזלג
אם מדברים על עסק בגדי ים מצליח, אי אפשר שלא להזכיר את ארוסתו של חגי גולדנברג. יובל הקימה מותג בגדי הים בשם DEDE, שהצליח להטריף את המין הנשי, ולאחרונה גם פתחה אתר אינטרנט בו אפשר לרכוש אונליין. השם שנתנה לעסק שלה הוא על שם סבתא שלה, הטוניסאית שגם אחראית על הגנים של הגזרה המושלמת כנראה. חוץ מהעובדה שהיא מנהלת עסק מצליח לבגדי ים ועומדת להתחתן בחודש הבא, יש לה עוד דבר אחד משותף לאלחמיסטר, גם היא השתתפה בקליפ של זמר מפורסם. זה קרה לפני 7 שנים בדיוק, בקליפ "וואי לי", של הזמר הכי אהוב בארץ, עומר אדם.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Happy holiday Perfect bikini || new || DEDE' swimwear #swimwear #love #flowers #holiday

A post shared by DEDE' (@yuvalamzaleg) on



מירן בוזגלו
הוונדרוומן של ליגת העל, החצי השני של מאור בוזגלו, מירן, עושה כל כך הרבה דברים במקביל שאנחנו וגם אתם תתקשו לעמוד בקצב. ארבעה ילדים, תוכניות דוקו ריאליטי בכיכובם של כל בני המשפחה, קמפיינים ועוד – כל זה ומירן שלנו בראש ובראשונה בעלת עסק כבר שנים, עוד לפני שהחלה לדגמן ולכבוש את המצלמות. מיסס בוזגלו היא אמנית הגבות הבלתי מעורערת של המדינה, קוסמטיקאית על, המחזיקה בקהל לקוחות קבועות שמגיעות אליה מכל רחבי ארצנו. בקליניקה שבביתה הראשל"צי מירן אחראית למייק אובר של לא מעט גבות שהפכו מ"הצילו" ל"אמאל'ה איזה יופי!!". את כל זה היא מספיקה לעשות עוד לפני גיל 31. תופעת טבע.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Miran Buzaglo – מירן בוזגלו (@miranbuzaglo) on



קורל סימנוביץ'
הנציגה שלנו בלה ליגה, אשתו של שחקן ברצלונה סרג'י רוברטו, היא גאווה ישראלית אמיתית. בראש ובראשונה קורל היא דוגמנית מבוקשת המנוהלת ע"י אותו אחד שמנהל גם את נטע, שי אביטל, האחראי על הקריירה ועל שלל הקמפיינים איתם מזוהה סימנוביץ'. הלבשה תחתונה, בגדי ספורט, איפור ואפילו הופעת אורח בקליפ האחרון של אותו עומר אדם "תגידי לי שטוב לך". גברת סימנוביץ' רוברטו יושבת טוב, ויכולה לעשות שופינג בכל יעד אליו היא מגיעה בעולם על חשבונה בלבד. חוץ מזה, חייבים להזכיר את העובדה שקורל היא בוגרת "שנקר", שם סיימה לימודי עיצוב אופנה ומחזיקה במותג שמלות הכלה והערב שלה שנקרא "קורל סימנוביץ' קולקשן", והייתה אחראית על עיצוב שמלת הכלה שלה. דוגמא טובה מאד לעצמאות נשית.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sooo Excited to Show you my new Spring Editorial for @cosmopolitan_es by the one and only @valero_rioja and @danielagtzgzz

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on



ליאן קליימן
אשתו של בוריס קליימן מתגוררת איתו בקפריסין כבר כמעט שנה, מה שללא ספק יכול להקשות עליה לעבוד גם היא בזמן שבעלה עומד בין הקורות של פראלימני. אל תדאגו לתל אביבית האמביציוזית, כי את העסק שלה היא יכולה לנהל מכל מקום בעולם בלי בעיה! מאז שנולד בנם היפיוף אריאן בן השנה ועשרה חודשים, ליאן החליטה שהיא עוזבת את משרד הפרסום בו עבדה עד אז, ופותחת חנות אינטרנטית המיועדת כולה לתינוקות. הרעיון נולד מהצורך לשלב בין עיצוב חדרי תינוקות וקניית אקססוריז, בגדים וכל מה שתינוק מתוק צריך, לבין הרצון לא "לקרוע" ללקוחות את הארנק. מיסס קליימן הצטיידה בשותפה ויחד הן מנהלות את הביזנס המשותף על קו ישראל-קפריסין וזוכות להצלחה רבה!


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

‍♀️

A post shared by (@lian_kleyman) on





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי