לא תאמינו עם איזה שחקן כדורגל יוצאת האקסית של ג'ורדי קרויף!!

טל טלמון עם ג'ורדי קרויף
טל טלמון עם ג'ורדי קרויף | אינסטגרם

אחרי זוגיות מתוקשרת עם המאמן הקודם של מכבי תל אביב, השחקנית ובוגרת "מחוברים" טל טלמון מצאה זוגיות חדשה: שוער העבר לירן שטראובר, שהצטלם איתה יותר מפעם אחת והפך את זה לרשמי

(גודל טקסט)
כנראה שפריחתו של האביב, שנמצא בשיאו בימים אלו, היא הסיבה לכך שהגיע הזמן לבשר לכם על זוגיות חדשה בעולם הכדורגל. אחרי שסיפרנו לכם על מערכת היחסים הטרייה בין הדוגמנית קסניה טרנטול לבין הבעלים של מכבי תל אביב מיץ' גולדהאר, קבלו את הזוג החדש שקשור גם הוא לקבוצה האלופה מתל אביב. שוער העבר של מכבי ונבחרת ישראל, לירן שטראובר, נמצא בתחילתה של זוגיות מופלאה עם לא אחרת מהאקסית המיתולוגית של ג'ורדי קרויף, השחקנית היפייפיה טל טלמון, שכנראה יש לה חיבור קוסמי עם ענף הכדורגל.


אחרי שרק לפני שבוע שיתף תמונה ראשונה שלהם יחד, עכשיו זה רשמי. הכדורגלן בן ה-44 והשחקנית בת ה-36 חיפשו אהבה הרבה מאד זמן, ונראה שהם מאוהבים עד מעל לראש. שטראובר, להזכירכם, כיכב רק לאחרונה ב"האח הגדול VIP", בעוד טלמון חשפה את הרצון שלה למצוא אהבת אמת ב"מחוברים". היום (שישי) שתפה היפייפיה תמונה שלה עם השוער בדימוס ושני בניו ניל ובן שטראובר, תחת הכיתוב: "כשיודעים פשוט יודעים!!" ועל הדרך החמיאה לניל הצעיר שהוא הרבה יותר יפה במציאות. בתמונה טלמון נועצת את מבטה בשטראובר, כאשר לא ניתן לפספס את הכימיה בין השניים והלבבות שעפים באוויר.


אמנם עוד מדובר רק בתחילתה של זוגיות ושניהם למודי נסיון בתחום הרומנטי (הוא גרוש ואב לילדים, היא גרושה פעמיים), אך לפחות על פי הפוסטים ששניהם שיתפו בשבוע האחרון, נראה כי גם היא וגם הוא ממש מאושרים. התמונה הראשונה שאקס מכבי ת"א שיתף עם מי שהייתה צמודה לג'ורדי קרויף במשך כשנה הייתה במסעדת קיוטו, כשהוא נראה מבסוט מתמיד לצידה של טלמון וחברתה הטובה המנחה ירדן הראל שהיא תאמינו או לא – השדכנית! הראל מנחה כידוע את התוכנית העוקבת של האח הגדול ברשת, וראיינה את שוער העבר מספר פעמים, אז כנראה נרקמה בראשה התוכנית לשדך בינו לבין חברתה היפה.


הבוקר הראל הגיבה על התמונה אשר שיתפה טלמון לצד הגבר החדש בחייה וילדיו וכתבה: "השדכנית מרוצה". שטראובר מיהר להגיב לה והשיב: "גזר (שם החיבה של ירדן הראל בקרב חבריה), שמור לך מקום בגן עדן". השחקנית שיתפה גם וידאו קצר בסטורי בו היא מראה רגע שכולם עסוקים בטלפונים והיא "לבד", כששטראובר מבקש מה"גברת" שלצידו "לא לצלם". השניים סיימו את הוידאו בצחוק מתגלגל מה שמעיד על העובדה שכיף להם מאד יחד. חוץ מזה, המדור חושב שהם זוג מהמם ומתאימים בול! מה אתם חושבים?


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

When you know, you fucking know! #ניל_פי_אלף_יותר_יפה_במציאות אבל_היה -בסולומון. @liranstrauber @ben_strauber @neilstrauber

A post shared by Tal Talmon | טל טלמון (@talmontal) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

זה היה יום מצחיק בחסות הסטדפיסטית @yardenha טל חייבים לסגור לה את צוותא דחוף @talmontal

A post shared by לירן שטראובר (@liranstrauber) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Because I'm happy # ##tfuuuuuuuu

A post shared by Tal Talmon | טל טלמון (@talmontal) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי