שותפות לצלחת: הנשים שהביאו את האליפות בצהוב

נשות הכדורגלנים של מכבי תל אביב
נשות הכדורגלנים של מכבי תל אביב | אינסטגרם

אין ספק שמאחורי כל גבר יש אישה חזקה ומוצלחת. לאחר חגיגות האליפות, החלטנו לתת קרדיט לאלו שלא מחמיצות אף משחק של מכבי. על החצי השני של מיכה, שחקנית וכוכבת ילדים, המורה-מחנכת מספרד וגם הדור הצעיר

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב חגגה אמש (ראשון) את זכייתה באליפות באירוע הרשמי שנערך במתחם הלייב פארק בראשון לציון, אליו הגיעו כ-14 אלף אוהדים. השחקנים קיבלו עוד הזדמנות ליהנות עם הקהל, הלהיבו אותו, שרו, חגגו וזכו כל אחד לפירגון מהאוהדים בצהוב כחול. לאחר מכן כל השחקנים המשיכו לחגוג במועדון השלוותה עד השעות הקטנות של הבוקר. מי שליוו אותן אמש ובכלל במהלך כל העונה הפנטסטית הזו הן נשות מכבי תל אביב, שבלעדיהן, הצלחת לא הייתה חוזרת אל האלופה אחרי שלוש שנים רצופות שהונפה בדרום. ללא ספק מאחורי כל גבר יש אישה חזקה ומוצלחת, ואנחנו החלטנו שלאור החגיגות- חייבים לתת להן קרדיט.


נואל ברקוביץ'
החצי השני של שחקן העונה, המאסטר שף דור מיכה, צמודה אליו כבר למעלה מחמש שנים, והשנה הנוכחות שלה במשחקים עשתה את שלה. הקמע של מיכה אם במקרה אתם לא מעודכנים, היא שחקנית וכוכבת ילדים עם קהל מעריצים ענק, שבשנה האחרונה עברה להתגורר עם הקשר שלה בגבעתיים ואפילו חולקת איתו את תאריך יום ההולדת שלהם שחל בדיוק באותו היום: ב-2/3. היא גאה בו, הוא מפרגן לה, ואנחנו מחכים בקוצר רוח לראות אותם תחת חופה וקידושין. ברגעים אלו ממש, חוגגת נואל היפה במסיבת הרווקות של ליאת קבלסקי שאוטוטו תהפוך לאשתו של דן איינבינדר.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#פאנץ' The One&only @may_mashiah Hair& make-up @zoharsapani_avraham

A post shared by Nuel Berkovich (@nuelberkovich) on



ליז שכטר
האישה שמביאה איתה שמחה ואושר לכל מקום שהיא נמצאת בו, היא זו שנמצאת לצידו של איתי שכטר כבר הרבה מאד שנים. ליז קבועה ביציע הכבוד של מכבי, לשם היא מגיעה הרבה בליווי בנם הבכור, ליאב הכוכב להרים לאבא איתי. חוץ מזה, היא אמא לשלושה ילדים שמתקתקת סירים ובישולים שיגרמו לכם להזיל ריר, מתאמנת בלי סוף, ולא שוכחת לבלות עם הפמליה האהובה שלה שמורכבת בין היתר משי זהבי, מאי ורד וליאן בן חיים.



ליז שכטר (צילום: אינסטגרם)


עדי עטר
משפחת עטר אמנם לא חובבת ראיונות ודיבורים, אבל הודות לרשת החברתית, הזוגיות של עדי ומלך השערים של מכבי, אלירן עטר, סוחפת אחריה אלפי עוקבים ואוהדים שמקבלים טעימה מהחיים של השניים. כשהיא לא מקבלת לקוחות לקליניקה שלה ומפנקת בטיפולי פנים מדהימים, עדי מתייצבת עם הבנים נהוראי ודניאל דוד למשחקים של בעלה, ורק לפני מספר חודשים, ילדה את ביתם, איימי, הנסיכה לבית משפחת עטר.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יש אליפותתתתתת וזה בזכותך @eliranatar16 אני פשוט אוהבת אותך!!!!!!!!

A post shared by קוסמטיקאית מוסמכת P.M.E (@adi_atar_cosmetic) on



אור אצילי
אור ועומר אצילי שבו לארץ מהקדנציה בספרד, התחתנו ותוך מספר חודשים הפכי להורים צעירים לבן המתוק שעוד מספר ימים יחגוג את יום הולדתו הראשון. כשהיא לא מתפקדת כאמא ואשת כדורגלן, אור מביאה לידי ביטוי את הכישרון שלה בבית הספר למקצועות הקולינריה, דנון, שם לומדת את רזי הקונדיטוריה ועודה לנו צרות עם תמונות וסרטונים של מאפים, עוגות ושלל פחמימות מעוררות תיאבון. חוץ מזה היא שומרת על חברות קרובה עם נואל ברקוביץ', ליאן קליימן, בר ממן וליאת קבלסקי, הכלה שזוכה לחגיגות פרטיות משלה בנוכחות של גברת אצילי כאמור במסיבת הרווקות שלה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Champions @omeratzili

A post shared by Or Atzili (@orben_david) on



מעיין ריקן
מדריכת הפילאטיס של ריקן גם היא קבועה ביציע באיצטדיון נתניה, ולא מפסיקה לשתף אותנו ברגעי האושר מהשבועות האחרונים בגזרה המכבית. חוץ מלעודד את בעלה שלוהט השנה במדיה של האלופה, מעיין היא אמא לירין ועמית המתוקים ומתחזקת חברות קרובה מאד עם ליז שכטר. השתיים מתאמנות באופן קבוע אצל אביב מרקו הראשל"צי ואפילו חלקו חופשה משותפת עם הבעלים באמסטרדם מוקדם יותר השנה, לחגוג את יום הולדתה של ליז, החברה והשותפה הקרובה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חוגגים אליפות . . @ortalipale_boutique

A post shared by Maayan Rikan (@maayanrikan) on



אנה ראיקוביץ'
הסרבית הפצצה, אשתו הצעירה של מי שדאג לשמור על השער של מכבי העונה נהדר, פדרארג ראיקוביץ', מגיעה לכל משחק, גם בימים אלו שהיא אוטוטו מסיימת את החודש השביעי להריון הראשון של הזוג שמצפה לבן בכור. בתחילת אוגוסט צפויים השניים להפוך להורים, בדיוק מתי שיחגגו את יום הנישואים הראשון שלהם. אנה כבר מזמן התאהבה בישראל, סובבה פה לא מעט ראשים, וגרמה לנו לעקוב אחריה ואחרי עסק הבגדים שלה באדיקות.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kad nisam dobra da se zna, ko je lađe kapetan #eilat

A post shared by Ana Rajković (@rajkovic__ana) on



ג'ניר מרטוס
החצי השני של אנריק סבוריט, מגיעה גם היא בייבוא אישי מספרד, והפכה לחברתה הקרובה של אנה בזכות המון זמן איכות ביציע הכבוד. המורה-מחנכת עזבה את הכל והגיעה השנה לחיות את החיים התל אביביים לצידו של המגן שלה וגם היא בדומה לחברתה מעריצה גדולה של ארצנו הקטנטונת ובעיקר של ים המלח וחופי הים התיכון. כשתראו אותה בביקיני, לא תאמינו שהבחורה הזאת היא מורה-מחנכת… גם במקרה שלה ושל השחקן שלה, אנחנו שואלים את עצמנו: מה קורה עם טבעת אמיגו?


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by JANIRE MARTOS (@janirest_) on



רוני אדרי
"הדור הצעיר של מכבי", מורכב מהנשים הצעירות של החברה הצעירים – אלו שעדיין לא התחתנו כאשר החצי השני של יונתן כהן, היא אחת מהחבורה. החצי השני של הקשר ההתקפי, מסתבר, מכירה אותו עוד מגיל 15, וחובבת את המשחק עוד מהבית. רוני גם יפה וגם אופה וגם סטודנטית לפרסום ותקשורת שיווקית וגם מנהלת השיווק בחברה של אבא שלה שאחראי על שלטי דיגיטל בכל רחבי המדינה. חוץ מלפרגן ליונתן שלה בכל הזדמנות, היא אפילו מפרגנת למערכת היחסים הקרובה שלו ושל אחותה המתוקה, אמה בת השלוש וחצי.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Roniedri (@roniedri) on



גאיה בינה
החיילת היפה של דן גלזר יודעת בדיוק מה היא הולכת ללמוד אחרי השחרור: רפואת שיניים. גם היא בדומה לחברתה הטובה, רוני אדרי, מכירה את בן הזוג שלה עוד מימי התיכון. היא צעירה ממנו בשנתיים אבל יודעת עליו הכל, תומכת ומגיעה לכל משחק ואפילו טוענת שהשיניים שלו מושלמות בתור אשת מקצוע. אמנם היא רק בת 20, אבל ההגעה השוטפת למשחקים והמפגשים והחגיגות המרובות עם שאר נשות הכדורגלנים, חשפו אצלה צד אימהי עם חוש טבעי לילדים. לא שאנחנו רומזים, אבל אהבנו מאד.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אוהבת לאהוב אותך #1

A post shared by G A I A B I N A (@gaia_bina) on



ספיר יודשקין יצחקי
דוגמנית העל של מכבי תל אביב, אשתו של ברק יצחקי, שפרש מכדורגל ועבר לצד הניהולי העונה במועדון, עדיין ממשיכה להגיע למשחקים, לתמוך ולהביא הרבה מזל. את החברות הקרובות שהיו רגילות לחלוק איתה את הרגעים המותחים ביציע, ליאן בן חיים ושי זהבי, החליפה בשנתיים האחרונות ביתם המתוקה של הזוג יצחקי, סול. ספיר היא אחת מאושיות הרשת היותר עסוקות שיש בליגה ומנהלת קריירת דוגמנות מוצלחת. אנחנו בטוחים שגם השלטים על איילון בכיכובה יגיעו בקרוב.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FLASHBACK Short hair Long hair

A post shared by (@sapiryudashkin) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי