צפו: אוהד קעקע דיוקן של דני עמוס על רגלו

קעקוע בדמותו של דני עמוס
קעקוע בדמותו של דני עמוס | אינסטגרם

שחר פינקלשטיין, אוהד עכו מגיל שש, הגשים חלום ילדות וחרט על גופו של השוער ושיתף את הסרטון באינסטגרם: "התאהבתי באדם ובאישיות שהוא, זר לא יבין זאת". לאחר בדיקה המדור גילה כי יש בין השניים קשר מיוחד

(גודל טקסט)
לקראת גמר גביע המדינה שייערך מחר (רביעי) שוערה של מכבי נתניה, דני עמוס, קיבל בוסט רציני של עידוד מאחד מאוהדיו השרופים שהחליט לקעקע דיוקן ענק של השוער על רגלו. לא מעט התבלבלו, כיוון שעמוס שיתף את הסטורי בו המקעקע בזמן אמת חורט את דמותו, וחשבו כי עמוס קיעקע את עצמו על רגלו. השוער מעיר היהלומים מיהר לפרסם הבהרה בחשבון האינסטגרם שלו וכתב שלא מדובר ברגל שלו, אלא בזאת של 'הבחור המשוגע' , שחר פינקלשטיין שקעקע את עמוס לנצח על גופו וכתב באנגלית תחתיו: "זר לא יבין". מה שהכי מפתיע לגלות, זאת העובדה כי שחר בן ה-32, הוא תושב עכו שבכלל אוהד את הפועל עכו כל חייו!


על הביצוע אחראי אמן הקעקועים, דני גיזבורג שעשה עבודה מטורפת והצליח להגשים לפינקלשטיין חלום. בחשבון האינסטגרם שלו פרסם האוהד השרוף את הקעקוע החדש וסיפר מדוע בחר לקעקע דווקא את דמותו של עמוס על רגלו: "אף אחד לא באמת יודע מה זה כדורגל בשבילי. אם הייתם שואלים אז בשבילי זה בית, זאת דרך חיים, זאת האהבה הכי גדולה בחיים שלי אחרי המשפחה שלי. בגיל שש אבא שלי הכניס אותי לעולם הזה והכיר לי את הקבוצה שתלווה אותי על לסוף החיים. כמו שמשפחה לא בוחרים, ככה בחרו בשבילי. בזכות הכדורגל אתה זוכה לרגעים שאני בספק אם זר יהיה מסוגל להבין".


עוד סיפר האוהד השרוף כי במרוצת השנים כאוהד הפועל עכו, עבר הרבה שחקנים ומאמנים אך התחבר יותר מכולם לעמוס: "פשוט התאהבתי באישיות ובאדם שהוא, והוא גם מזכיר לי את עצמי בצורה מסוימת. אין לי מילים לתאר עד כמה אני אוהב את הבנאדם הזה, את הצניעות שלו, את העבודה הקשה, את ההתמדה, הקשיחות והרצינות ולצד זה את השיגעונות. את האמת שאם הייתי יכול להוסיף אח בתעודת זהות הייתי מוסיף אותו בגאווה. במקום לעשות את זה החלטתי פשוט לעשות את הקעקוע כי בעיניי זאת הדרך הכי טובה ויפה לדעתי להחצין את מה שאני באמת אוהב בחיים ולכן ההחלטה הזאת הייתה הכי קלה שהייתה לי בחיים. אין יותר כיף מלשלב שני דברים שאני כל כך אוהב כי זר לא יבין".



שחר פינקלשטיין והקעקוע החדש על רגלו


המדור מיהר לפנות לשחר בעקבות המחווה המטורפת על מנת להבין איך אוהד הפועל עכו מקעקע את השוער של מכבי נתניה לנצח, וגילה כי בינו לבין עמוס, קיים קשר מיוחד. "הקשר לדני זה משהו שאי אפשר להסביר. בעבורי זה מרגיש כאילו הוא בן אדם שאני מכיר שנים. דני הגיע להפועל עכו אחרי עונה בהפועל תל אביב, והפגישה הראשונה שלי איתו הייתה במסגרת העבודה שלי בנהריה בשלמה SIXT. סיפרתי לו שאני מהאוהדים השרופים של הקבוצה ושאני מלווה אותה לכל מקום ושעוד דרכנו יפגשו בהמשך העונה. איחלתי לו את כל ההצלחה ומשם הכל היסטוריה. היינו נפגשים אחרי אימונים, מדברים המון בטלפון הייתי בא לראות אותו בקבוצות שהוא שיחק בהן אחרי שעזב את הפועל עכו וגם במדי הנבחרת".


עוד סיפר שחר בדיוק איך נולד הרעיון לקעקע את עמוס על רגלו: "לאחרונה התחתנתי ודני הגיע לחתונה, אנחנו חברים לכל דבר. במהלך העונה הנוכחית, היה דיבור שאם הוא מנצח את מכבי חיפה בסמי עופר אני עושה קעקוע שלו על הרגל וכך היה. באותו משחק הוא שיחק עם הסרט של הגאווה בשביל אחיו מהקהילה אז זה בכלל ריגש אותי. כמובן שנתניה ניצחו וחייבים לעמוד במילה. בלי קשר, תמיד רציתי קעקוע שיש לו קשר לכדורגל ואין כמו השילוב בין דבר שאני אוהב לבן אדם שאני אוהב".


ואיך דני הגיב כשראה את הקעקוע החדש? "בהתחלה הוא לא רצה, אבל הסברתי לו שאני עושה, ובוחר קעקוע כזה שיש לו משמעות סנטימנטלית בשבילי. דני עבורי יותר מחבר וכמו שכתבתי בפוסט, אם הייתי יכול לרשום אותו בתעודת זהות הייתי עושה את זה ככה שזאת המחווה שלי לאיש שאני אוהב בתור בן אדם ואחרי זה בתור שחקן. זכיתי להכיר בן אדם זהב ומיוחד שמעטים זוכים. אתמול ב-11 בלילה שחזרתי, שלחתי לדני את הווידאו של הקעקוע והוא נורא התרגש והתגאה". אז אמנם שחר אוהד את עכו, אך מחר יגיע לגמר לראות את מכבי נתניה מנסה לזכות בתואר, יישב ביציע הכסף 'אך ורק עבור דני'.



חברים לכל דבר. שחר פינקלשטיין ודני עמוס



"אך ורק בשביל דני"




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי