בליגה של המליינים: אלחמיסטר והאאודי הצהובה שלה

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | צילום: אינסטגרם

הדוגמנית עובדת שעות נוספות בלייצג את עולם הספורט בכל מדיום אפשרי. והפעם: חברת אאודי שכרה את שירותיה לקמפיין יפה יחד עם השף טום אביב. כשנטע גם עלתה לרקוד על גג המכונית. בעוד חודש פחות יום: החתונה!

(גודל טקסט)

הדוגמנית והאושייה נטע אלחמיסטר, עובדת שעות נוספות בלייצג את עולם הספורט בכל המדיומים האפשריים והיא עושה זאת יותר מידיי טוב, אם יש דבר כזה. אם חשבתם לרגע שארוסתו של רמי גרשון נחה מתישהו בחיים האלו, אז ממש אבל ממש לא. אחרי הקליפ של מאלומה בכיכובה והקמפיינים לאירוקה, סאקרה, twentyforseven, אדידס ישראל, הפרסומת לאליפות העולם בטניס לכיסאות גלגלים- הגיעה חברת אאודי ישראל ושכרה את שירותיה של הפצצה הבינלאומית.

אז אמנם בעלה חזק בירוק, אך אמש (שני) הצטלמה נטע לצידה של אאודי צהובה נוצצת ויפה ונראתה פשוט וואו! במותג הגרמני היוקרתי דאגו לצרף לה גם שחקן חיזוק השף טום אביב, שנבחר ללוות את אלחמיסטר ולהצטלם לצידה בקמפיין. נטע הצטלמה בתוך הרכב, לצידו, ואפילו רקדה על גג המכונית כחלק מהפרסומת החדשה שאנחנו ובטוח שגם אתם, כבר לא יכולים לחכות שתצא! הצילומים התרחשו בתל אביב, והיפייפיה שמתגוררת עם ארוסה בשכונת נאות פרס הממוקמת בצמידות לאיצטדיון סמי עופר, נהנתה מהפינוקים של ההורים בבית המשפחה שבראשון לציון, שם היא שוהה בימים שהיא עובדת במרכז.

חודש פחות יום, זה מה שנותר עד שנטע ורמי יצעדו אל החופה במה שצפויה להיות החתונה המדוברת של השנה, ועוד לא מעט דברים נותרו לעשות בזמן הזה. אחד הדברים החשובים יהיה כמובן מסיבת הרווקות של האלחמיסטר שם נוכל לראות בוודאות שמות כמו קורל סימנוביץ', בר זומר ושותפתה למותג בגדי הים, נועה בני. בעוד כשבוע וחצי מכבי חיפה, רמי גרשון וכל קבוצות הפלייאוף העליון יצאו לפגרה ככה שיש להם בדיוק את הזמן שצריך לפני היום הגדול בחייהם. המדור מקווה שהשניים כבר מתכננים את ירח הבא, ואת דור ההמשך:)


אלחמיסטר רוקדת על ההאודי (צילום מסך: אינסטגרם)


אלחמיסטר נהנית (צילום מסך: אינסטגרם)


קמפיין משותף. נטע אלחמיסטר וטום אביב (צילום מסך: אינסטגרם)


אלחמיסטר ואביב (צילום מסך: אינסטגרם)


מייצגת את עולם הספורט בכל מדיום אפשרי. אלחמיסטר (צילום מסך: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי