לגברים בלבד: שטראובר והבית"ריסטים מתחדשים

דוד קלטינס, עידן ורד, טל כחילה
דוד קלטינס, עידן ורד, טל כחילה | גל הפקות

אופנת הגברים המובילה 'SEGAL' השיקה חנות בגדים חדשה ואליה הגיעו שוער מכבי תל אביב לשעבר עידן ורד, דוד קלטינס, טל כחילה ועוד ומפורסמים נוספים. ומי שהנעימה את הערב עם המוזיקה הייתה הדוגמנית נטלי דדון

(גודל טקסט)
בזמן שבני יהודה צבעה אמש (רביעי) את אצטדיון סמי עופר בכתום וזכתה בגמר גביע המדינה בפעם הרביעית בתולדותיה, אופנת SEGAL, אופנת הגברים המובילה לחליפות ואופנה עילית לגבר השיקה אמש חנות בקרית גת במתחם החדש I SOLOMON. אתמול נערכה הפתיחה לחנות החדשה ומי שהנעימה את הערב עם המוזיקה היא הדוגמנית, נטלי דדון שתפקדה על עמדת הדיג'יי כשלצידה החברים הטובים יוצאי האח הגדול ביניהם שוער העבר לירן שטרואבר, שהגיע ללא האהבה החדשה שלו, השחקנית טל טלמון. כזכור במהלך עונת האח הגדול VIP, שטראובר היה חזק בעניין של דדון אבל היא ויתרה על התענוג וכיום השניים חברים טובים ואילו המכביסט לשעבר מאוהב עד מעל לראש.


חוץ מהם, הגיעו גם הזמר קובי פרץ, הקומיקאי מיקי גבע ומי שהכי כיכבו מבחינתנו הם שחקניה של בית"ר ירושלים שעדיין לא המריאו לחופשות הפגרה שלהם: עידן ורד, טל כחילה ודוד קלטינס. ורד, הפרזנטור הרשמי של מותג האופנה הבינלאומי העולה BALR, הגיע ללא אשתו המהממת מאי, וגם קלטינס הגיע סוליקו מבלי להשוויץ בשרון אייזנברג הדוגמנית ההורסת שלו. מי שדווקא היה מלווה בחברה נשית הוא לא אחר מהפרוד הטרי, מי שהיה אמור להתחתן בעוד מספר ימים, כחילה, שהגיע ביחד עם אחותו הצעירה, גאיה.


אחותו של כחילה היא דוגמנית צעירה בת 15 שעושה את צעדיה הראשונים בעולם האופנה וכמובן שאחיה מפרגן ולוקח איתה איתו להשקות. מה גם שבניגוד לכחילה הירושלמי, אחותו מתגוררת בבאר שבע ככה שקריית גת בשבילה זה קל"ב. חוץ מהיופי החיצוני של הצעירה, היא תלמידת תיכון שאוהבת לרכוב על סוסים, לרקוד, ולומדת משחק מול מצלמה. גאיה היא ביתם של אהוד כחילה ואשתו השנייה קרן, המתגוררים כולם בבאר שבע. הכדורגלנים קיבלו הנחה גדולה והתחדשו בביגוד מהקולקציה החדשה כשהראש שלהם כבר במשחק הידידות המפואר שיתקיים בשלישי הבא באיצטדיון טדי מול אתלטיקו מדריד.



הגיע ללא האהבה החדשה שלו. לירן שטראובר (צילום: גל הפקות)



איזה פרזנטור! עידן ורד (צילוםגל הפקות)




הרווק הטרי. טל כחילה (צילום: גל הפקות)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי