נחשפה ההזמנה לחתונה של נטע אלחמיסטר ורמי גרשון

רמי גרשון, נטע אלחמיסטר
רמי גרשון, נטע אלחמיסטר | אודי ציטיאט

הזוג המלכותי של הכדורגל הישראלי יתחתן בעוד כחודש ימים ולפני שהלוקים של החתן והכלה נחשפים, יחד עם ההפתעות והמזומנים, נשלח הכרטיס הרשמי לטקס המרגש שעוצב במיוחד על ידי עדי שמלו

(גודל טקסט)
עוד פחות מחודש, ב-13 ביוני ייערך האירוע לו אנחנו מצפים בקוצר רוח עוד מהפגרה הקודמת, חתונת השנה של רמי גרשון ונטע אלחמיסטר שיצעדו מתחת לחופה ויהפכו לבעל ואישה אחרי חמש שנות זוגיות. השניים, ראשל"צים במקור המתגוררים בחיפה מול סמי עופר בשנתיים האחרונות, ישברו את הכוס באולמי ה'לאגו' בעיר מולדתם, באירוע שעל תיכנונו אחראית מפיקת האירועים, השורדת לשעבר וזוגתו של עמוס לוזון בהווה, אירית רחמים. באותו המקום בדיוק כבר הספיקו להתחתן שלל כדורגלנים, דוגמת עומר אצילי ואריאל הרוש.


עוד לפני שהלוקים של החתן והכלה נחשפים, ההפתעות והמזומנים, אמש (רביעי) נחשפה ההזמנה לאירוע הנוצץ. ההזמנה נשלחה בימים האחרונים למקורבים חברים ובני המשפחה, והיא בדיוק כמו הדוגמנית ההורסת- מיוחדת במינה. ההזמנה מעוצבת בתלת מימד בשיטת הקריגמי ועוצבה במיוחד לחתן והכלה העתידיים על ידי עדי שמלו. העיצוב המרשים מציג בצורה מרהיבה את רגע ההצעה המרגשת כפי שהייתה במקור, בה נראה שחקנה של מכבי חיפה כורע ברך ושולף טבעת לאלחמיסטר שלובשת בגד ים קטנטן על רקע חופי הים הקסומים של המאלדיביים שם נערכה הצעת הנישואים לפני שנה בדיוק.


שמלו, שאחראי על העיצוב, שיתף בחשבון האינסטגרם שלו איך הגיע לעיצוב המיוחד של ההזמנה של הכדורגלן והדוגמנית: "זה התחיל לפני כמה חודשים. שיחה קצרה אבל מאד ברורה, 'זה החלום שלי' ככה היא אמרה ולנו לא נשאר אלא להגשים לה את החלום ובגדול. תודה ענקית נטע ורמי אתם פשוט זוג מדהים. היה לי כיף אדיר לקחת חלק בשמחה הזאת ובשמחה שלכם". ההזמנה המושקעת נמצאת בדרכה אל שלל המוזמנים שהולכים ליהנות מערב רווי הפתעות. מה שאותנו מעניין בעיקר זה לראות את האלחמיסטר בשמלת הכלה שתעצב לה 'ברטה'.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Love u #tbt

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I DO #forever

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לא ייאמן היא אמרה לי כן She said yes

A post shared by Rami Gershon (@ramigershon5) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.06.19 SAVE THE DATE! New year-New beginnings 2019 is going to be our year my love! Can't wait #savethedate

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי