איזה חום: מי עשתה לנו את סוף השבוע בביקיני?

ספיר יודשקין יצחקי
ספיר יודשקין יצחקי | אינסטגרם

סוף השבוע האחרון היה אצלנו במדור בסימן התקף לב, אחרי שצפינו בפרופילים של מספר נשות כדורגלנים שגרמו לנו להזיע לאור הגזרות המושלמות בביקיני. והרי התוצאות לפניכם

(גודל טקסט)
האירוויזיון מאחורינו, מדונה עזבה את ישראל אך לנו נותרו עוד שני מחזורים בליגת העל ומשחק ידידות אחד מפואר מול אתלטיקו מדריד. לפני שנתלה כולנו את הנעליים ונצא בקול תרועה אל הפגרה שמחכה לנו מעבר לפינה, שחקני הפלייאוף התחתון מינוס שחקניה של בית"ר ירושלים כבר חוגגים את החיים בכל רחבי הפלאנטה וגורמים לנו להכין את בגדי הים, הכפכפים ומשקפי השמש. סוף השבוע האחרון היה אצלנו במדור בסימן התקף לב, אחרי שצפינו בפרופילים של מספר נשות כדורגלנים שגרמו לנו להזיע לאור הגזרות המושלמות בביקיני. והרי התוצאות לפניכם.


ספיר יודשקין יצחקי: מה עשית לנו ספיר? אשתו של ברק יצחקי יצאה לסוף שבוע חלומי לחגוג את יום הולדתה של חברתה הקרובה יאנה לוי באילת. הבנות נהנו ממסיבה על יאכטה, שמש, ים, מסאז' ואוכל מעולה במלון אורכידאה, כאשר יודשקין יצחקי בלטה בין כל החברות היפות כשהיא מדגמנת גזרה מושלמת בבגדי הים של bananhot. לטובת מי שלא זוכר, מדובר במותג בגדי הים של נטע אלחמיסטר ושותפתה, נועה בני, שחגגה גם היא ביחד עם ספיר את יום הולדתה של חברתן.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

⚓️ @triangl

A post shared by (@sapiryudashkin) on



בר דגני: משפחתו של קפטן הפועל תל אביב, אוראל דגני, הייתה בין הראשונות לעלות על מטוס ולעוף אל עבר החופש. אוראל אשתו בר ושני ילדיהם המתוקים, תופסים צבע בריזורט חלומי באנטליה, טורקיה ועל הדרך נראים מעולה. זה לא חדש לנו שאשתו של הבלם בעלת גזרה חטובה ולוהטת, אך התמונה ששיתף דגני אמש (שבת) בחשבון האינסטגרם שלו גורמת לנו מיידית לחשוב על קמפיין משותף. כשהם לבושים שניהם בבגד ים בצבע הנכון, מיסס דגני רוכנת מעל הגבר שלה ששוכב על מיטת שיזוף ונהנה מהשמש. ואנחנו אומרים: סקסי מאדרפאקר.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Love you

A post shared by Orel Dgani ⚽ (@orel_dgani) on



אוריאן ג'רפי: שוערה של מ.ס. אשדוד, יואב ג'רפי, נמצא בין השחקנים המאושרים שסיימו את העונה עם הישארות חגיגית בליגת העל. היה זה מתבקש לסיים את העונה בחיוך כיוון שרק לפני חודש, התחתן השוער עם בכירת ליבו, אוריאן. היפיפייה והחצי השני שלה כבר מספר ימים שוטפים את העיניים בנופים הבלתי הגיוניים של המלדיביים במסגרת ירח הדבש שלהם, ולנו רק נותר לחייך בתדהמה. חוץ מהמים הצלולים והחולות הלבנים, יש לציין שגברת ג'רפי נראית פשוט וואו וכובשת את ליבנו בכל פעם מחדש.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Maldives ||

A post shared by orian gerafi (@orian_gerafi) on



ליאת קבלסקי: אוטוטו ליאת איינבינדר, קבלו את ארוסתו של דן איינבינדר, שנמצאת בסוף שבוע רווקות מטורף עם הפמליה שלה במוסקבה, רוסיה. ב-28 לחודש, ישבור הקשר את הכוס תחת חופה וקידושין עם היפה שלו, ועד אז היא כבר הספיקה לחגוג פעמיים את מסיבת הרווקות שלה. דן שלנו, יחכה רק עוד קצת, אחרי המשחק מול אתלטיקו כדי לחגוג את שלו. בשבוע שעבר, ליאת נהנתה מרווקות נוסח נשות הכדורגלנים כאשר חגגה במלון הפוליהאוס התל אביבי עם חברותיה לליגה: נואל ברקוביץ', אור אצילי, בר ממן, לירון שהר, יובל ביטון, ושירז, בת הזוג של אורן ביטון. ברגעים אלו ממש, נמצאת הכלה עם החברול מהבית ברוסיה, שם הן עפות ונהנות מכל רגע. אמנם לא בבגד ים, אבל אי אפשר לוותר על הכלה היפייפיה של איינבינדר.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I ❤️ Moscow. #MyBacheloretteWeekend

A post shared by Liat Kavalsky (@liatkavalsky) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי