מדוע זועמים אוהדי ארסנל על קים קרדשיאן?

הנריק מחיטריאן עם קים קרדשיאן
הנריק מחיטריאן עם קים קרדשיאן | אינסטגרם

כוכבת הריאליטי הבינלאומית סופגת קריאות ברשת בגלל שתיקתה בפרשת הנריק מחיטריאן, שמוצאו הארמני ימנע ממני להשתתתף בגמר הליגה האירופית בבאקו בעוד שבוע. האם המגה-סלבית תפתור את משבר היחסים בין המדינות?

קבוצות: צ'לסי ארסנל
(גודל טקסט)
אוהדי ארסנל קצת נסחפו ביממה האחרונה, באופן שאפילו די משעשע אותנו. האנגלים מפנים אצבע מאשימה כלפי הכוכבת הגדולה בעולם, קים קרדשיאן, על כך שאינה מתערבת ועוזרת לפתור את פרשיית הנריק מחיטריאן הארמני. כידוע, הסלבריטאית האמריקאית בעלת שורשים ארמניים חזקים ואף ביקרה בארץ מולדתו של אביה המנוח, רוברט קרדשיאן, כבר מספר פעמים.


אתמול (שלישי) פורסם כי קשר ארסנל לא יטוס עם קבוצתו למשחק גמר הליגה האירופית מול צ'לסי, שייערך בבאקו, אזרבייג'אן ב-29 במאי. ההחלטה נובעת מחשש לביטחונו של הקשר הארמני, זאת בעקבות הסכסוך המדיני בין מולדתו לאזרבייג'אן. האוהדים קיוו שכוכבת הריאליטי תתערב בעקבות שורשיהם המשותפים, ותשתמש בכוח האדיר שיש לה ברשתות החברתיות ובכלל, בחיים. רק באינסטגרם יש לה 140 מיליון עוקבים וקצת יותר מ-60 מיליון בטוויטר, מה שגרם לאוהדים השרופים של המועדון לפנות לקרדשיאן בפוסט זועם.


"ארמנית מתי שנוח לך, אבל שומרת על שתיקה בכל הנוגע לפרשיית מחיטריאן וגמר הליגה האירופית? את בושה לשורשים שלך", כתב אוהד שלקח את זה ללב. היו כאלו שדווקא התייחסו לציוץ הזה בצחוק וכתבו: "ממש התאכזבנו שהקרדשיניות לא התערבו בסיפור הזה". חוץ מהמאוכזבים, אוהד יותר פרקטי פנה למגה סולארית וכתב לה באופן אישי: "קים, אני מקווה שההודעה הזאת תמצא את דרכה אלייך. האם את חושבת שתוכלי לעזור לתמוך בקפטן נבחרת ארמניה בכדורגל? נאסר עליו לקחת חלק בגמר הליגה האירופית בגלל שהוא ארמני. האם יש דרך שתוכלי לעזור לו? תודה מראש". קרדשיאן טרם ענתה לאלפי הפניות שקיבלה, אך תהיו בטוחים שאם מישהו בעולם הזה יכול להשפיע ולשנות את ההחלטה לגבי נוכחותו של מחיטריאן בגמר, היא כוכבת הריאליטי הגדולה בכל הזמנים.


 



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Happy Sunday – there's no KUWTK tonight

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mugler Drip Straight out of the ocean @manfredthierrymugler His first design in 20 years. Manfred Thierry Mugler for Kim Kardashian West / MET BALL 2019 with Mugler Fashion House. Revisited archive pieces for Mugler Fashion House @muglerofficial. Corset by Mr. Pearl

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Who saw last weeks episode of KUWTK when we were in Bali? We continue it this week in Bali so be sure to tune into E!

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי