לאחר הניצחון הגדול על אתלטיקו: קעקוע חדש למאור בוזגלו

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

הקשר בן ה-31 שהצטיין במשחק הידידות בין של בית"ר ירושלים נגד הקולצ'ונרוס, התעורר לבוקר חדש ושיתף את אלפי העוקבים שלו בקעקוע החדש בצווארו עם הכיתוב "don't judge me"

(גודל טקסט)
לפני יומיים (שלישי) הוכיח קשרה של בית"ר ירושלים, מאור בוזגלו כי כדאי לבעלים, משה חוגג להשאיר אותו בקבוצה גם בעונה הבאה. אחרי הצמד שכבש בוזגלו במשחק הידידות מול אתלטיקו מדריד בניצחון 1:2 של הקבוצה מהבירה, החליט הקשר להתחדש בקעקוע חדש ומקורי. הבוקר פתח מאור את אתמול  בביקור בסטודיו התל אביבי של אומן הקעקועים, דני גינצבורג, שסידר לו יופי של קישוט לאוסף. מדובר באותו המקעקע שאחראי לפורטרט המטורף של דני עמוס על רגלו של אוהד עכו מהשבוע שעבר.


בוזגלו בחר לכתוב על צווארו בענק: don't judge me – "אל תשפטו אותי", אחרי שהפוסט שפרסם הבוקר בחשבון האינסטגרם, שולח רמז עבה במיוחד ישירות לדיאגו סימאונה. "שחקן חופשי, עם דרכון פורטוגלי ועם ניסיון מול קבוצות באירופה. גריזמן עוזב וסימאונה אם אתה מחפש…" כתב הקשר עם קריצה וקיבל למעלה מאלפיים תגובות על המשפט הזה כשהראשונה הגיעה מכיוונו של אבא יעקב שכתב: "הילד ענק". מה שנכון, נכון!


גם אשתו ההורסת של מאור, מירן, החליטה לפרגן לבעלה בדרך מקורית ומשעשעת, ושיתפה תמונה מההיריון השני שלה עם התאומים ליאו ושיין. בתמונה אמא מירן ואבא מאור מנשקים את ריי ומיילי, התאומים הראשונים שלהם שהיום כבר נמצאים בכיתה א' וכתבה: "מתגעגעת לתקופה הזאת אבל קצת מפחדת ששוב יצאו לי שניים. מה אתם אומרים? אצל מאור הכל בזוגות". הכוונה כמובן לצמד שכבש אתמול ולעובדה כי בשני ההריונות של הזוג בוזגלו, יצאו תאומים. קשרה של ביתר ירושלים הוכיח לא פעם בחייו , כי אצלו דברים באים בצמדים.



האומן בפעולה. גינצבורג מקעקע את בוזגלו (צילום: אינסטגרם)



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שחקן חופשי, דרכון פורטוגלי ועם ניסיון מול קבוצות באירופה. גריזמן עוזב וסימונה אם אתה מחפש, אני פנוי #MB11

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי