התגעגע? על הפגישה של ניימאר וקורל סימנוביץ'

ניימאר עם קורל סימנוביץ'
ניימאר עם קורל סימנוביץ' | יח"צ

אשתו של כוכב ברצלונה סרג'י רוברטו, הגיעה לפריז כדי לקחת חלק בקמפיין שהפרזנטור שלו הוא גם שחקן הכדורגל היקר בעולם וכוכב פריז סן ז'רמן ונבחרת ברזיל

(גודל טקסט)

זה כבר באמת השיא. אחרי שהתלהב מיופיין של נטע אלחמיסטר ובר זומר ואף החל לעקוב אחריהן באינסטגרם, ניימאר, כוכבה הענק של פריז סן ז'רמן שחגג את יום הולדתו האחרון בחברתן של יעל שלביה ועדן פינס, נצפה אמש (רביעי) מסתחבק ומתחבק עם דוגמנית ישראלית נוספת, אותה הוא מכיר היטב, וזוהי קורל סימנוביץ'.

שחקן הכדורגל האגדי השיק אתמול את הקמפיין לבושם החדש של *דיזל* בפריז, ובמהלך האירוע נחשף סרטון הקמפיין שמטרתו להעביר את כוחו של האומץ דרך שלל הקעקועים האייקונים של השחקן שמשמש כפרזנטור הראשי של דיזל. לאירוע הוטסה במיוחד קורל סימנוביץ', שגרירת המותג וחברתו הקרובה של ניימאר משכבר הימים, עוד מאז שהיא וסרג'י רוברטו שלה הכירו, והברזילאי חלק איתו את מדיה של ברצלונה.

אפשר בקלות להבין דרך התמונות כמה השניים מחבבים אחד את השנייה, כיוון שהמפגש ביניהם כלל הרבה צחוק וחיוכים. את הדרך לצרפת עשתה הדוגמנית היפה כאשר היא מלווה בחברתה הטובה דין וויס, שהגיעה ליהנות עם קורל מכמה ימים בעיר הרומנטית. להזכירכם זה בדיוק הלוקיישן בו הקטלוני של קורל שלף את הטבעת והציע לה להיות שלו לעולמים.


מחובקים. ניימאר עם קורל סימנוביץ (יח"צ)

אז לניימאר יש כבר שלל ידידות ישראליות, כולן יפיפיות, כולן דוגמניות ולרובן יש קשר חזק לעולם הכדורגל. עד שהוא יגיע לביקור בארץ הקודש, נציין כי אוטוטו סימנוביץ' תגיע שוב בעצמה לביקור בישראל כדי לקחת חלק בחגיגות החתונה של חברתה הטובה נטע אלחמיסטר וארוסה רמי גרשון. סימנוביץ' תהיה חלק מכ-900 אורחים שיגיעו לאירוע הנוצץ של נטע שיתקיים באולמי "הלאגו" בראש"לצ, אבל קודם כל תדאג להרים לה במסיבת הרווקות. ועם כל הרווקות והיפות, אל תתפלאו אם בסוף "ניי", שהוא גם אולי הרווק הכי מבוקש בעולם, יתחיל לצאת עם מישהי משלנו…


ניימאר וקורל סימנוביץ' (יח"צ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי