מכבי חיפה מרסקת את הרחבה בחתונה של שון וייסמן

שון וייסמן
שון וייסמן | מאור אלקסלסי

החלוץ החיפאי שנהנה מאחת העונות הטובות בקריירה האישית שלו, נישא לבחירת ליבו עדן מרקוביץ' כשכל שחקני הקבוצה הגיעו עם נשותיהם לשמח את הזוג. ברשימת האורחים הופיעו מרקו בלבול, יעקב שחר וג'ובאני רוסו

(גודל טקסט)
בשעה טובה חלוצה של מכבי חיפה נשא אמש (רביעי) את בכירת לבו עדן מרקוביץ'. הזוג שמכיר עוד מימי הגן נישאו תחת חופת וקידושין באולמי "הינומה" שבכרמל. כל שחקני מכבי חיפה הגיעו להרים עם בנות הזוג. מי שבלטה מאוד בהיעדרותה היא נטע אלחמיסטר הכלה הבאה של החיפאים. אלחמיסטר הייתה ביום צילומים ארוך ושלחה את ארוסה רמי גרשון לבד. מלבד השחקנים, גם הצוות המקצועי לקח חלק באירוע המרגש. החל מיעקב שחר דרך מרקו בלבול ועד ג'ובאני רוסו.


עדן לבשה שמלת כלה מהממת של המעצבת "ברטה" שמוכרת מאוד בגזרת הצפון, והשניים נכנסו לחופה כל אחד עם שיר מרגש משלו. החלוץ נכנס ראשון מלווה בהוריו עם שירו של רותם כהן "בעולם שלה". הכלה היפה היממה את כולם כשנכנסה לצלילי השיר "אני רק שלך" של ליאור נרקיס. כצפוי, מאות האורחים לא עזבו את רחבת הריקודים לרגע, כאשר שחקני הקבוצה כיכבו בענק, 'שברו' את הרחבה, והדגימו בקלילות לכל הסובבים שיעור באיך לעשות שמח!


לצערם של הירוקים, האימון הבוקר לא בוטל כך שנאלצו לחתוך מוקדם מהחתונה השווה. המדור שולח איחולי מזל טוב לנשואים הטריים, שון ועדן וייסמן וכבר מחכה לדור ההמשך.
 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מזל טוב לעדן ושון ויסמן

A post shared by מועדון כדורגל מכבי חיפה (@maccabihaifafc) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מה נאחל לשון ואישתו לעתיד לכבוד החתונה? מזל טוב שון

A post shared by maccabi haifa woman (@maccabi_haifa_womans) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Eylon Hazan (@eylon_hazan) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי