כל הפרטים על מסיבות הרווקים והרווקות של נטע אלחימסטר ורמי גרשון

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | דורי אהרון

בעוד שלושה שבועות יינשאו בני הזוג באחת מהחתונות הגדולות של השנה. קודם לכן תיערך מסיבת הרווקות הלוהטת בצימר בצפון עם עוד 20 חברות ובניהן קורל סימנוביץ' ובר זומר. הבלם הירוק יחגוג במסיבה בברצלונה

(גודל טקסט)

הדוגמנית ואשת העסקים נטע אלחימסטר, שאוטוטו תהפוך לאשתו של רמי גרשון, הפכה ביום חמישי האחרון את דירתם הממוקמת בצמוד לאצטדיון סמי עופר, לסט צילומים לטובת קמפיין הקיץ החדש של רשת סקארה.,מותג איפור אליו משמשת כפרזנטורית ראשית בין שלל הקמפיינים אותם מובילה. הצילומים נערכו בהשראת רוח החתונה, כשנטע לבושה בשמלת כלה, ועל האיפור היה אמון המאפר נאור אפל, שהוא עתיד גם לאפר אותה ביום חתונתה, שתיערך ב 13 ליוני באולמי "הלאגו" שבראשון לציון.

מי שהתייצבה גם על הסט היא נטלי גולברי, סמנכ"ל השיווק של הרשת, שהציעה לנטע רעיון יצירתי: להקים בחתונה עמדת איפור וטאץ' אפ לטובת אורחי האירוע. אלחימסטר החליטה מיד לאמץ את הרעיון ועדכנה את מפיקת האירוע שלה, זוגתו של עמוס לוזון והשורדת לשעבר, אירית רחמים. בחתונה של השניים צפויות שלל אטרקציות והפתעות לאורחים ברי המזל. מי שצפוי להגיע ולהרים לזוג הוא לא אחר מאחד הזמרים המצליחים בישראל וחבר קרוב של אלחמיסטר, עומר אדם .


נטע אלחמיסטר (דורי אהרון) 

עוד לפני שהיום המרגש יגיע, בעוד שלושה שבועות, אלחמיסטר שיתפה את הלו"ז הצפוף שלה לקראת האירועים שצפויים עד ליום החופה. האירוע הראשון יהיה מסיבת רווקות בצימר בצפון עם עוד 20 חברות וביניהן קורל סימנוביץ', בר זומר ונועה בני שותפתה למותג בגדי הים – Bananhot .

במקביל לנטע, גם בעלה העתידי רמי גרשון, צפוי לטוס לברצלונה כדי לחגוג את מסיבת הרווקים שלו עם החבר'ה הטובים. שבוע לאחר מכן המאורסת תערוך אירוע מצומצם של הפרשת חלה בביתה. משם שלושה ימים של נסיעה לאירופה, תשלב עבודה ובילוי עם בחיר ליבה, ומיד תנחת לחתונה המדוברת של השנה. כמה שאנחנו מצפים לזה, כבר אמרנו?


מתכוננת ליום הגדול. נטע אלחימסטר(דור אהרון)


נטע ורמי עם נטלי גולברי, סמנכ"ל  השיווק של סקארה. (דורי אהרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי