עידן ורד חוגג 30 במסיבת בריכה מטורפת

עידן ורד עם אשתו מאי
עידן ורד עם אשתו מאי | לירון שרון

קשר בית"ר ירושלים פתח רשמית את הפגרה כשהרים מסיבה לכבוד החלפת הקידומת. כוכבי ליגת העל ונשותיהם הגיעו, גם ליגיונרים וביניהם תומר חמד ואשתו שונית נהנו משלל ההפתעות בווילה שהושכרה לאירוע

(גודל טקסט)
חגיגות הפגרה נפתחו אתמול (שני) באירוע מיוחד ומושקע להפליא השייך ללא אחר מקשרה של בית"ר ירושלים, עידן ורד, שהחליף קידומת וחגג 30 במסיבת בריכה מטורפת. את האירוע המיוחד תכננה אשתו של עידן, מאי ורד, שהפגינה כישורי הפקה מדהימים בעזרתה של חברתה הטובה, שני זהבי, גיסתו של ערן זהבי ואשתו של אבי זהבי.


ורד חגג את יום הולדתו בשבת האחרונה, אז הוא ואשתו ציינו גם את יום הנישואים השני שלהם. המקום הנבחר לטובת האירוע עמוס המוזמנים היה במושב בית יהושע שליד נתניה, בווילה ענקית שעוצבה כולה באווירה קיצית וצבעונית, עם בריכה מפנקת, דיג'יי, בר עמוס אלכוהול, עמדת מתוקים, דוכן גלידות, עמדת סנדוויצ'ים של "פיתה בשר" כאשר בערב הגיע הגריל שף שרון סעדי, שהכין בשרים שגרמו לאורחים ללקק את האצבעות.


על החלק האומנותי היה אמון לא אחר מרן שפיר, הזמר האהוב ביותר על כוכבי ליגת העל שהרים לוורד את האווירה במסיבה עם שלל ביצועים שגרמו לכולם לרקוד ולשמוח. חוץ ממנו גם מלכת השושנים, עדן בן זקן, הגיעה לאירוע עם שוקי בעלה וחברים, אך העדיפה לשמור על פרופיל נמוך ולקחה מנוחה מלשיר. גם אדל בספלוב, מאץ' עבאד, מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה ואשתו של דודו אהרון, נטלי לוי אהרון, מצאו זמן להגיע ולשמוח עם החבר שלהם מבית"ר. מעבר אליהם, אפשר לומר שהייצוג של שחקני ליגת העל והליגיונרים היה כמעט בלתי נגמר. הפרזנטור של "BALR" פינק את החברים במזכרות של המותג אותו הוא מייחצן, כשגם זהבי, בחסות חברת "מאניה", חילק לכדורגלנים כובעים, מגבות, בגדי ים וכפכפים.


החברים הטובים איתי וליז שכטר, טל וליאן בן חיים, מאור ומירן בוזגלו, שונית ותומר חמד, דור מיכה ונואל ברקוביץ', אבי ריקן, אייל גולסה, מאור קנדיל, יונתן כהן ורוני אדרי, דוד קלטינס ושרון אייזנברג, אנתוני וארן וזוגתו דניאל, אודליה דגו, עומר אצילי, אמיר עגייב, מיקי סירושטיין, רועי גורדנה ועוד, הם רק חלק מהשמות של מי שהגיע לשמוח עם ורד שהחליף קידומת והצטרף למועדון ה-30. הרבה שמח המון השקעה, מאי ורד אחת פצצה בבגד ים ושלל חברות שהשלימו את התמונות והציגו גזרות לוהטות. מחר (רביעי) תחגוג מיסס ורד את יום הולדתה ה-27, כאשר הזוג כבר יעשה את דרכו לחופשת הפגרה בטיול מושלם של שבועיים בארצות הברית לצד החברים הטובים, איך לא? מזל טוב לזוג ורד, אוהבים אתכם.



גם היא חוגגת בקרוב. מאי ורד (לירון שרון)



ליז שכטר ומאי ורד. החברות הכי טובות (לירון שרון)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Happy birthday to THE Main man 30

A post shared by Tal Ben-Chaim (@talbenchaim9) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Happy birthday 30 @idanvered_8

A post shared by Lian Ben Haim (@lianbenhaim) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תודה לחברים היקרים שנהנו איתי מהבוקר עד הלילה ולאישתי המלכה על יום הולדת בלתי נשכחאוהב

A post shared by Idan Vered (@idanvered_8) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי