גל רפאלוב לוהטת מתמיד בביקיני אדום

גל רפאלוב
גל רפאלוב | אינסטגרם

ליאור רפאלוב סיים עוד עונה גדולה מבחינתו, השאיר את הילדים בבית ולקח את אשתו לחופשה בסנטוריני, שם היא הדגימה פעם נוספת כיצד הפכה לכוכבת לא פחות ממנו בבלגיה

(גודל טקסט)
אמנם סגל נבחרת ישראל לקראת מחנה האימונים למשחקי החוץ נגד לטביה (7.6) ופולין (10.6) במוקדמות יורו 2020 לא יכלול את הליגיונר הישראלי, ליאור רפאלוב, אך אין צורך לדאוג לו, בינתיים הוא מנצל את הזמן נהדר בחופשה רומנטית עם אשתו. הקשר בן ה-33 סיים את העונה בבלגיה אחרי שכבש העונה 11 שערים במדי אנטוורפן וקבע שיא אישי חדש, אותו חוגג ברגעים אלו ממש לצידה של אשתו הפצצה גל רפאלוב, שגורמת לעוקביה באינסטגרם להחסיר פעימה עם איך שהיא נראית בביקיני.


השניים טסו לאחד היעדים היפים בעולם, סנטוריני, ולקחו את הסוויטה המפוארת של המלון החלומי "פגסוס". מיסס רפאלוב משתפת את אלפי העוקבים שלה בהצצה לאיך חדרם נראה מבפנים ומהנוף עוצר הנשימה שנשקף מבעד לבריכה הפרטית שיש להם במרפסת. את הבוקר שלה פתחה גל בביקיני אדום קטנטן שמציג גוף שרירי עם ריבועים בבטן שכל אחד ואחת היו חולמים עליהם. זה לא סוד שאשת הכדורגלן מתאמנת מידיי יום וללא ספק העבודה הקשה ניכרת על גופה.


בזמן שהזוג רפאלוב נהנה מבטן גב בסנטוריני, שני הילדים שלהם, אדריאן ומיה, נשארו בבית כדי שאמא ואבא יוכלו ליהנות מזמן איכות. רק נזכיר שהגוף המטורף של גל זכה בחודש ינואר האחרון במקום הראשון בטקס הגאלה השנתי בקטגוריית Best Icon Body. עכשיו ברור לנו מדוע היא נחשבת כבר שנים לאחת מנשות הכדורגלנים היותר שוות שיש לנו. עצה שלנו: דחוף קמפיין! 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Good morning ☀️ #vacationmood #santorini

A post shared by Gal Refaelov (@gal_refaelov) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

My Love Happy Valentines ❤️

A post shared by Lior Refaelov (@liorrefaelov_8) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

morning

A post shared by Gal Refaelov (@gal_refaelov) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

My princess Birthday party

A post shared by Gal Refaelov (@gal_refaelov) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי