הצעצוע החדש של ניימאר: מסוק בשווי 13 מיליון יורו

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

הברזילאי, שנמצא בראש רשימת המרוויחים הגדולים בעולם הכדורגל, החליט לפנק את עצמו בכלי תחבורה חדש, שיקל עליו בטיסות והנסיעות הרבות שהוא במהלך העונה. כוכבה של פ.ס.ז' עיצב את המטוס בהשארת גיבור העל באטמן

(גודל טקסט)
בגיל 27 ועם מאות מיליוני דולרים בחשבון הבנק, כוכבה של פריז סן ז'רמן ניימאר ידוע כחובב דברים יוקרתיים. אך אם היינו רגילים לראות אותו בשנים האחרונות עם תכשיטים יוקרתיים או מכוניות יוקרה, הפעם החליט הברזילאי להתחדש במסוק פרטי שהותאם לו באופן אישי. החלוץ מפריז רכש איירבוס H – 145 מהדגמים האחרונים של המותג. המסוק החדש צבוע כולו שחור מאט, בדיוק לפי הדרישה של הברזילאי שכזכור מושפע מאוד מאחד מגיבורי העל האהובים עליו, באטמן.


בזמן שכולם מדברים על מעבר אפשרי לברצלונה, UOL ספורט מדווח כי הברזילאי הגיע לאימון נבחרת ברזיל שמתכוננת לטורניר הקופה אמריקה במסוק החדש שלו. כמו שאומרים, כניסה בסטייל. ניימאר הוא אחד השחקנים שנוסעים וטסים הכי הרבה במהלך השנה מברזיל לאירופה וברחבי העולם, וכנראה החליט שעם מסוק הכל יהיה יותר הרבה פשוט ונוח.


על פי אתר איירבוס, המסוק יכול לשאת עד עשרה נוסעים (ללא טייס וטייס משנה) והוא מיועד להטסת נוסעים. כמו גם המסוק יכול לתת שירותי רפואה והצלה ברחבי העולם. הדגם הזה כבר בשימוש ברחבי העולם, אצל השירות הרפואי של העיר בוסטון ומשטרת קנדה כשעל פי UOL, עולה 13,000,000€. מה זה בשביל ניימאר, שיכול מעכשיו להטיס עמו תשעה חברים נוספים לכל מקום?


וזה לא הכל. על החלק התחתון של המדחף הראשי של המסוק ביקש הברזילאי לחרוט את ראשי התיבות שלו NJR, ועל המושבים מוטבע הלוגו של באטמן כשכל הריפוד וגם השלדה צבועים לגמרי בשחור, ממש כמו הבאטמוביל, רכבו האגדי של גיבור חוברות הקומיקס העשיר. אחרי שקעקע את איש העטלף המפורסם ואת ספיידרמן על כל גבו, הגיוני מאד שמעריץ בסדר גודל של ניימאר ירצה להידמות לגיבור העל האהוב עליו שלמעשה אין לו ממש כוחות על טבעיים. הוא פשוט חזק, עשיר ומקושר- ממש כמו ניימאר שכעת יכול לטוס בסטייל בדיוק כמו ברוס ווין (שמו של באטמן)




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Spirit of the Brave" Njr x @dieselfragrances

A post shared by 3n310ta neymarjr (@neymarjr) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

em casa ❤️⚽️

A post shared by 3n310ta neymarjr (@neymarjr) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Amor que não se mede ❤️ @rafaella

A post shared by 3n310ta neymarjr (@neymarjr) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי