מכבי חיפה על הגל: ג'ובאני רוסו יככב בשלטי חוצות

ג'ובאני רוסו
ג'ובאני רוסו | אסף לב

שחקן העבר של הירוקים, מככב בימים אלו בריאליטי 'הישרדות VIP' ובמהלך שהותו באי סיפר לא פעם על אהבתו והתמכרותו לשוקו. ב"טרה" קפצו על המציאה, וליהקו את הקרואטי כפרזנטור החדש של החברה

(גודל טקסט)
מנהל הפיתוח המנטלי של מכבי חיפה, ג'ובאני רוסו, מככב בימים אלו על המסך הקטן בריאליטי המוצלחת של רשת 'הישרדות VIP' ובזמן שהוא גווע ברעב על האי, כאן בארצנו הקטנטונת הזר הכי מוצלח ששיחק כאן אי פעם קטף קמפיין נחשק. נחשו מה? כל זה בזכות העובדה שרוסו בן ה-46 מכור לשוקו.


לטובת אלו מכם שלא צופים בכדורגלן העבר ששורד כבר חודש בפיליפינים בעונה הנוכחית של הישרדות נספר כי רוסו דיבר לא פעם על אהבתו והתמכרותו למשקה שבדרך כלל מזוהה עם ילדים, ואמר שכל מה שחסר לו על האי זה לשתות את השוקו הקר שהוא כל כך אוהב. באחת המשימות הפרס היה ארוחת בוקר מפנקת שכללה בקבוק שלם של שוקו ושאר מוצרי חלב של חברת "טרה", מה שגרם למוטיבציה של הווינר להרקיע שחקים. לצערו של ג'ובה הוא לא זכה בפרס אבל בזכות משפט אחד שלו, הוא זכה במשהו הרבה יותר שווה.


ב"טרה" קפצו על המציאה והחליטו להכות בברזל כל עוד הוא חם, פנו למנהלת האישית שלו שהיא במקרה אשתו, מאיה פישל-רוסו וחתמו איתם על חוזה בו הקרואטי ישמש כפרזנטור החדש של חברת הענק ויצטלם בקרוב לקמפיין הקיץ שלהם. באינסטגרם, מאיה מיהרה לפרסם את התמונות של בעלה לבוש בחולצה עם המון בקבוקי שוקו וגם כמובן, שותה ממנו. איך אפשר שלא להתאהב בך ג'ובאני? אפילו ב"טרה" לא הצליחו לעמוד בקסם שלו, נראה אם גם במכבי חיפה הקסם הזה יעבוד בעונה הבאה.



כנראה שישתו הרבה שוקו במכבי חיפה בקיץ הקרוב (צילום מסך אינסטגרם)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שבת שלום עם אהבת חיי❤❤@giovanni_rosso_offical

A post shared by Maya Rosso (@mayafishel_rosso) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ירושלים של זהב … חג שמח מירושלים שלנו… כמה אהבה יש בנשמה @giovanni_rosso_offical

A post shared by Maya Rosso (@mayafishel_rosso) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שבוע טוב וחג שמח …מה היא רוצה ממני היפה הזאת שלי … חחחחmayafishel_rosso @r

A post shared by Giovanni_rosso (@giovanni_rosso_offical) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי