הכירו מקרוב: הדוגמנית שפרצה למגרש בגמר ליגת האלופות

קינסיי וולנסקי
קינסיי וולנסקי | Gettyimages

באמצע אחד המשחקים הכי יוקרתיים בעולם, פרצה קינסי וולנסקי לכר הדשא בלבוש מינמלי ותפסה כותרות ברחבי העולם כולו. המהלך היה חלק ממסע פרסום שיקדם את האתר החדש של החבר שלה, שבעצמו פורץ למגרשים

(גודל טקסט)
1.6 מיליון עוקבים תוך 11 שעות. למספר המטורף הזה אחראית קינסי וולנסקי שחשבון האינסטגרם שלה התפוצץ מעוקבים לאחר שפרצה אמש (שבת) לכר הדשא בגמר ליגת האלופות בין ליברפול לטוטנהאם. וולנסקי היא דוגמנית בגדי הים רוסייה שהפכה בין רגע לדבר הכי מדובר באירופה.


"הייתי במשחק, לגמרי לבדי, ופשוט שאלתי את הבחור שישב לצדי אם הוא יכול לקחת את הטלפון שלי ולצלם, ואז התחלתי לרוץ". סיפרה הבלונדינית לעוקבים הסקרנים שלה איך בכלל עלה לה הרעיון לראש. מה שהתברר כשקר מוחלט, או מתיחה נוספת? תקראו לזה איך שתרצו. הדוגמנית הבלונדינית כבר למעלה משנה מתחזקת זוגיות חזקה עם אלוף מתיחות היוטיוב, ויטלי זדורובסקי, שהוא המוח מאחורי המתיחה הענקית הזאת, והוא כמובן אותו בחור שישב לצידה, וברגע שפרצה למגרש צרח בהתרגשות "זאת חברה שלי זאת חברה שלי!!".


בכל העולם הפצצה הרוסייה תפסה את מלוא תשומת הלב, כאשר הכותרות היו בכל מקום "המנצחת האמתית של גמר ליגת האלופות", אחרי ששתי הקבוצות האנגליות הציגו יכולת ירודה במשחק (בלשון המעטה) כשהשיא שלו היה ללא ספק הפריצה של וולנסקי לכר הדשא. אחרי שנעצרה ונחקרה ע"י המשטרה, כשהיא עדיין לבושה בבגד גוף חושפני, פרסמה הבלונדה הבהרה מה היה הפרסום על הבגד שלה. אתר בשם: Vitaly uncensored, האתר של בן הזוג שלה, שהוא אלוף המתיחות וכיום מפרסם מתיחות מטורפות עם נשים חצי ערומות, טופלס, ליתר דיוק. "אתם נקבות אם עדיין לא נרשמתם", המשיכה במסע האגרסיבי לייחצן את האתר של בן הזוג שלה אליו נרשמו כבר מאות אלפים בזכות הפריצה של הרוסייה לכר הדשא במדריד.


כל המהלך הזה אמש היה מתוכנן מראש. משלב הפריצה ועד לפרט הכי קטן. ויטלי הגיע מחופש לאצטדיון מהסיבה שהוא מוכר היטב לאבטחה במשחקים גדולים בעקבות העבר שלו. הוא בעצמו פרץ בעבר לגמר המונדיאל בברזיל 2014, גמר ה-NBA ב-2016 ועוד אירועים אחרים. זדורובצסקי בן ה-27 נחשב לבדרן רשת עם ערוץ יוטיוב מצליח, ולכן החליט הפעם שחברה שלו תעשה את זה הרבה יותר טוב ממנו. "בגלל שאני מורחק בערך מכל אצטדיון בעולם, הייתי חייב להתחפש כדי להגיע לראות את הטוסיק היפה של חברה שלי פורץ למגרש" כתב היוטיובר אחריו עוקבים 2.5 מיליון איש. עוד לפני שהחל לככב ברשת כאמן מתיחות, עבד כשחקן בסרטי פורנו – מכאן מגיע הקשר המתבקש למתיחות הפרובוקטיביות שלו.


בחזרה לבלונדינית בת ה-22, וולנסקי היא דוגמנית אמריקאית צעירה, שהשתתפה בעבר בהפקות של מגזינים בינלאומיים כמו MAXIM וספורט'ס אילוסטרייטד. מעבר לזה, מתברר שיש לה גם עבר קולנועי קצר אחרי השתתפותה בסרט "Slasher Party" שיצא מוקדם יותר השנה. היא ו-ויטלי מסתובבים ומצלמים בכל העולם והנקודה המעניינת ביותר היא הביקור שלהם בישראל בשנה שעברה. אז איך כתבה הבלונדינית, "תעשו דברים משוגעים בחיים", את הלילה האחרון היא כנראה לא תשכח לעולם. הדוגמנית התחילה את הערב אתמול עם כמעט 300 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, וסיימה עם למעלה מ-1.6 מיליון עוקבים, מספר שעולה ועולה בזמן שאתם קוראים שורות אלו. המטרה של הזוג הרוסי הושגה ובענק.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Happy One Year Anniversary to my ride or die, it's been a year but feels like ten, we been thru everything and that everything is fucking amazing…thank you for helping me run my business, thank you for saving me stupid money on my credit cards thank you for wiping my ass, thank you for cooking every night, thank your for being my gym partner, thank you for being a savage like me, thank you for letting me eat your booty, thank you for traveling the world with me, Turkey-Iceland- Israel- Netherlands- Italy- UAE-France-Mexico- Greece- South Africa-Spain-Belgium and many more. Thank you is not enough!! I love you @kinsey_sue ❤️

A post shared by Vitaly (@vitalyzdtv) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

My goal is to build a life I don't need a vacation from ❤️

A post shared by Kinsey Wolanski (@kinsey_sue) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

When you're in a fight but then he asks you if you want froyo….

A post shared by Kinsey Wolanski (@kinsey_sue) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I T A L I A

A post shared by Kinsey Wolanski (@kinsey_sue) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי