רגע לפני גמר ליגת האלופות: מגן מכבי תל אביב התחתן

אנריק סבוריט
אנריק סבוריט | אורטל אליה בניסטי

בזמן שכל העולם צפה בניצחון של ליברפול על טוטנהאם ובפריצה למגרש של קינסיי וולנסקי, אנריק סבוריט נשא לאשה את בחירת לבו ג'ניר מארטוס בעיר ברצלונה. דניאל טננבאום, שוער המשנה של הקבוצה הגיע לתת כבוד

(גודל טקסט)
ביום שבת האחרון, רגע לפני שליברפול הביסה את טוטנהאם, זכתה בגביע והכירה לנו את קינסיי וולנסקי הבלונדינית שפרצה לכר הדשא, מגנה של מכבי תל אביב, אנריק סבוריט, נשא לאישה את מי שנמצאת לצדו כבר שבע שנים, בת הזוג היפה שלו, ג'ניר מארטוס.


כפי שסיפרנו לכם בזמנו, האירוע התקיים ב-1 ביוני, לשם הגיע החתן לא רק עם טבעת אלא גם עם צלחת האליפות הצהובה. האירוע המשגע התקיים באחוזה מפוארת בברצלונה באווירה אירופאית מדהימה. הנציגות הישראלית, כללה את דניאל טננבאום, שוער המשנה של המכבים שנסע במיוחד לקחת חלק באירוע.


ההישג הגדול ביותר מבחינתנו, היא העובדה שלמרות שהשניים התחתנו בארץ מולדתם ספרד, הייצוג הישראלי באירוע המוקפד היה עצום. הכלה היפיפייה של סבוריט הייתה לבושה 100 אחוז תוצרת ישראלית! ג'ניר החליפה שתי שמלות של המעצבות הישראליות גליה להב ושירן אבו חצירה, ענדה תכשיט של לא אחרת משגית רביבו, אשתו של חיים רביבו, והטיסה ישירות מארץ הקודש את אורטל אליה בניסטי, שהייתה אמונה על האיפור והשיער של הכלה ביום המאושר בחייה. כבוד! החתונה החלה בשעות הצהריים במזג האוויר המושלם של ברצלונה ונמשכה עד אור הבוקר, כאשר האורחים נהנו מריקודים, אוכל משובח ואלכוהול. העובדה שפספסו את גמר ליגת האלופות לא ממש עניינה אותם.






מר וגברת סבוריט. שיהיה במזל! (צילום: אורטל אליה בניסטי)


ההצעה כזכור, התרחשה גם היא בארץ מולדתם, בחודש נובמבר האחרון, חודש וקצת אחרי שהיפיפייה עברה להתגורר עם בן הזוג שלה בתל אביב והתאהבה בישראל, השניים לא פרסמו תמונה עם הטבעת ושמרו על הצניעות המאפיינת אותם. השניים מתכננים להמשיך מספרד ישירות לירח הדבש שלהם, עד שיצטרכו לחזור לארץ לקראת ההכנה לעונה הבאה, אז כשג'ניר תשב ביציע, היא כבר תהיה באופן רשמי גברת סבוריט. שיהיה במזל!
 


חתונה ספרדית בניחוח ישראלי. אנריק וג'ניר סבוריט. (צילום: אורטל אליה בניסטי)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי