בשיאה של מסיבת הרווקות: נטע אלחמיסטר פונתה לביה"ח

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | דורי אהרון

כנראה ששילוב השמש והאלכוהול הכה קצת חזק מדי בדוגמנית, שעזבה את האירוע למספר שעות על מנת לקבל טיפול. אך אל דאגה - היא כבר חזרה לחגוג עם חברותיה ולהנות מאינסוף הפינוקים והמתנות

(גודל טקסט)
 בזמן שרמי גרשון עושה את ברצלונה עם החברים לכבוד מסיבת הרווקים שלו, מסיבת הרווקות המושקעת בתבל של ארוסתו נטע אלחמיסטר, שהחלה כבר בשבת, קיבלה תפנית מלחיצה. מאז מוצאי שבת אי אפשר לעמוד בקצב התמונות, הסרטונים, הפינוקים והמתנות המושקעות שהפיקה חברת "קאווה גרופ" בחגיגות של הדוגמנית האהובה בארץ, אולם הערב (שני) נראה כי השילוב של שלושה ימים רצופים הכוללים שמש ואלכוהול היו קצת יותר מידי. החגיגות נעצרו למספר שעות כאשר הדוגמנית הובהלה לבית החולים בנהריה מחשש להתייבשות.

הסטורי של נטע עובד נון סטופ מאז שבת, אך היום היא "נעלמה" לתשע שעות בהן עזבה את המסיבה שלה לטובת בדיקות. לכל המודאגים – אל חשש, כי נטע כבר הספיקה לחזור למסיבה שמתקיימת בצפון יחד עם חברותיה הטובות שחיכו לה בקוצר רוח, ככה שהכל חזר למקומו בשלום.

אז החגיגות נמשכות, ואם לא הספקתם להתעדכן במסיבה המוגזמת, המוקפדת והמושקעת ביותר שראינו בחיינו, חברותיה של הדוגמנית קיבלו מארזים שווים מהקוסמטיקאית מימי לוזון, נהנו מהופעה פרטית של אמן החושים ליאור סושרד, ואפילו בגדי ים ורודים תואמים שעוצבו במיוחד על ידי אלחמיסטר ושותפתה נועה בני.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

   

סוכנה של נטע, שי אביטל, מסר בעקבות האירוע המדאיג: "נטע קיבלה טיפול וחזרה לחגוג. תודה רבה על הדאגה וניפגש בשמחות". חוץ מנועה בני ואחיותיה של נטע, דנה וספיר אלחמיסטר, בין המשתתפות במסיבת הרווקות, נמצאות גם קורל סימנוביץ שהגיעה באיחור אופנתי והכלה העתידית בר זומר. החבורה מתארחת בצימר היוקרתי "פנחס וגסטון" והתמונות והסרטונים משאירים אותנו ספיצ'לס. מחר צפויה החגיגה להגיע לסיומה, ועד אז נאחל לנטע שתמשיך לחגוג בכיף ושתשתה הרבה מים!


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The Best surprise l could get for my bachelorette party!‍♀️ @liorsuchard thank you @cavagroupltd ✨

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי