נטע גרשון: רמי ונטע מתכוננים לחתונת השנה

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | דורי אהרון

עוד ארבעה ימים זה קורה, ובינתיים, במהלך חג השבועות, הכדורגלן והדוגמנית עשו הכנות אחרונות בוילה של עמוס לוזון בארסוף במסיבת בריכה ,שם נפגשו כל האחראיים על האירוע. הדובדבן שבקצפת: הזמר האהוב עומר אדם

(גודל טקסט)
עוד ארבעה ימים בלבד זה קורה – חתונת השנה של נטע אלחימיסטר ורמי גרשון מתקרבת אלינו בצעדי ענק, ושלשום (שבת) בזמן שכולם נהנו מארוחת השבועות, הכדורגלן והדוגמנית עשו הכנות אחרונות לאירוע הנוצץ. הזוג הצעיר הגיע לוילה של עמוס לוזון בארסוף, שם נפגשו כל האנשים שאחראים על הערב הגדול בשביל לסגור פינות אחרונות: מי שאמונה על כל הפרטים הקטנים, מפיקת האירועים וזוגתו של לוזון, אירית רחמים, דיג'יי איתי גאלו, והדובדבן שבקצפת ומי שאחראי על החלק האמנותי של חתונת השנה: עומר אדם.


הזמר האהוב הוא כאמור חבר טוב של נטע שהשתתפה בקליפ קידום המופע שלו בלייב בפארק ראשון לציון בשנה שעברה, ומאז נשארו חברים. החבורה נתנה לנו טעימה מכמה שמח הולך להיות באולמי "הלאגו" ביום חמישי הקרוב, אז שחקנה של מכבי חיפה יישא לאישה את בת הזוג שלו בחמש השנים האחרונות, אחרי שעברו גם שנים לא פשוטות כאשר ניהלו זוגיות בשלט רחוק מעבר לים כשגרשון שיחק בגנט הבלגית כזכור. הדוגמנית המבוקשת לבשה ביקיני ירוק כמובן, ונתנה למיליון וחצי העוקבים שלה טעימה קטנה מאיך משלבים עבודה והנאה יחד, כשהחבורה נהנתה ממיני מסיבת בריכה שכללה חברים נוספים.


הסטייליסטית אור לוזון, בתו של עמוס, גם היא חברתה של אלחמיסטר, צילמה את החוגגים והזכירה לנו שהמטאורית עומדת להפוך ממש עוד רגע לגברת גרשון קבל עם ועדה, והמדור בשיא ההתרגשות! אדם יהיה אחראי להקפיץ את מאות האורחים בחתונה, אך בשבת הפגין קצת מכישורי הריקוד שלו לצד החתן והכלה. עד שנזכה לראות את נטע שלנו בלבן בחתונה שעתידה להיות אירוע נוצץ שעוד לא היה כמותו, הנה טעימה מאיך עושים את ההכנות ליום הכי מיוחד בחיים של זוג צעיר, בכיף ובסטייל. עוד ארבעה ימים נטע ורמי גרשון.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מתכוננים ליום הגדול עוד 5 ימיםםםם @neta_alchimister @ramigershon5

A post shared by ᑎETᗩ ᗩᒪᑕᕼIᗰIᔕTEᖇ OᖴᖴIᑕIᗩᒪ (@netaweloveyou) on




איזה כיף הולך להיות (צילום מסך: אינסטגרם)



נטע ורמי עם אור לוזון מתכוננים בכיף (צילום מסך: אינסטגרם)



עם מפיקת האירועים אירית רחמים (צילום: אינסטגרם)



אחרי שרוקדים בבריכה, יש גם סידורי הושבה לארגן (צילום: אינסטגרם)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי