פצצה בכתום: הרכש החדש של ליגת העל

ניקול שכטר
ניקול שכטר | באדיבות סוכנות יולי

רז שטיין שהוביל את נס ציונה לליגת העל מבלה בחופשה במקסיקו יחד עם ניקול שכטר שנמצאת לצידו כבר חמש שנים. הדוגמנית סיפרה לספורט1: " לא התלהבתי בהתחלה בגלל שהוא כדורגלן, אבל גילינו שיש לנו הרבה במשותף"

(גודל טקסט)
העולה החדשה לליגת העל, סקציה נס ציונה חידשה את חוזה רק לפני מספר ימים את מלך שערי הקבוצה ומי שזכה בשחקן העונה בליגה הלאומית, רז שטיין, עד עונת 2020 עם אופציה לעונה נוספת, ככה שהחלטנו לרענן את זיכרונכם לגבי החצי השני שלו. הדוגמנית בת ה-21 ניקול שכטר, ברגעים אלו ממש מבלה עם הכדורגלן שלה בחופשה חלומית במקסיקו, רגע לפני שנזכה לראות אותה מגיעה לעודד את החבר במשחקים בליגת העל.


שטיין בן ה-25, גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ומשם עבר בהשאלה לשלל קבוצות בלאומית עד שהעונה הצטרף לסקציה נס ציונה והוביל את הכתומים לעלייה שנייה בתוך שנתיים לאחר שכבש 12 שערים והוסיף עוד 10 בישולים. מי שהייתה כל הזמן הזה לצידו כבר כמעט חמש שנים היא הבלונדינית היפיפייה המיוצגת על ידי סוכנות יולי, והספיקה בשנתיים האחרונות לעבוד בטירוף. ברזומה שלה צילומי בגדי הים השנתיים של בלייזר, ובימים אלו עובדת בחו"ל כשהיא מצטלמת למותגים נחשבים דוגמת מיו מיו וטומי הלפיגר.



נס ציונה על המפה רז שטיין וניקול שכטר מאוהבים (יח"צ) 


שכטר נמצאת על הקו בין ישראל ללא מעט יעדים בעולם, כאשר בארץ הקודש מתגוררת עם שטיין ביבנה. בעבר סיפרה לספורט1 שהכירו כאשר כוכבה של נס ציונה שיחק בעכו והתגורר בחיפה, בעזרת חברים משותפים, והתחילו לדבר. "אני לא התלהבתי בהתחלה כי ידעתי שהוא כדורגלן. התחלנו לדבר להיפגש וגילינו שיש לנו הרבה במשותף. אני חושבת שדוגמנות וכדורגל זה כמעט אותו דבר. צריך לשמור על הגוף, לשמור על המקום שלך 'בהרכב' לא לפספס הזדמנויות, לא לוותר וזה ממש חשוב לשנינו, שנינו פרפקציוניסטים" סיפרה הדוגמנית למדור.


אחרי חמש שנים יחד ועם ההעפלה לליגת העל, אנחנו נמתין בסבלנות עד שהחלוץ יכרע ברך ויחליט לקשט את האצבע של ניקול ביהלום נוצץ. עד אז, ברוך הבא לליגת העל, נס ציונה על המפה.



עושים חיים במקסיקו רגע לפני שחוזרת הליגה (יח"צ)


ניקול שכטר בצילומים למיו מיו (באדיבות סוכנות יולי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי