איזו מתנת יום הולדת קיבל דוד קלטינס משרון שלו?

שרון אייזנברג, דוד קלטינס
שרון אייזנברג, דוד קלטינס | אינסטגרם

כוכבה הצעיר של בית"ר חגג ובגדול את יום הולדתו ה-24, לצדה של החצי השני שלו, שרון אייזנברג, בחופשה באי פוקט העוצר נשימה. בת זוגתו דאגה לשמור על ההפתעה מארץ הקודש

(גודל טקסט)

יום הולדת שמח לולי!! בזמן ששחקני נבחרת ישראל נתפסו על חם בקזינו לאחר ההפסד לנבחרת פולין, לא נשכח שיתר שחקני ליגת העל עושים חיים משוגעים סביב הפלאנטה. דוגמא טובה לאחד שחוגג כפול תמצאו בתאילנד, שם חגג אמש (שלישי) כוכבה הצעיר של בית"ר ירושלים, דוד קלטינס, את יום הולדתו ה-24 לצד החצי היפה שלו, בת זוגתו, שרון אייזנברג. השניים מדהימים אותנו עם תמונות עוצרות נשימה מהאי פוקט שם הם מדגימים איך עושים חופשת בטן-גב חלומית.

אחרי לילה בו בילו במועדון מקומי, את בוקר יום ההולדת של קלטינס, הידוע בכינויו לולי, הפיקה הדוגמנית היפייפיה שלו עם עוגה ונרות למיטה ברגע שפקח השחקן את עיניו. ומה קנתה שרון לכבודו של ילד היום הולדת, כששמרה על המתנה כל הדרך מארץ הקודש? את הבושם האהוב עליו וחולצת פולו של ברברי, כי נשים תמיד קולעות בול, פשוט ככה זה. מאוחר יותר עשה הזוג היפה את הדרך מפוקט לקופיפי, האי הפסטורלי ביותר בתאילנד בו אין רכבים, רק אופניים, שקט ונוף מטורף.

חוץ מלחגוג לקלטינס, בשקט בשקט, שרון שלו הגיעה ל-20 אלף עוקבים באינסטגרם בעת השהות בחופשה החלומית. אלפי עוקבים, קמפיינים המרוחים על שלטי חוצות ואינספור הצעות – הפנים של שרון אייזנברג בשילוב המוח המבריק והאישיות הופכים אותה, גבירותיי ורבותיי, לרכש החם ביותר בימים אלו. לטובת אלו שלא חיים כאן, נזכיר ששרון היא בת 22 מבאר שבע, קצינה משוחררת שעושה חיל בעולם הדוגמנות וכבר הצטלמה בין היתר ל- FIX, רולדין, בגדי הים של DARIA, והזרוע עוד נטויה.


שרון וקלטינס אוהבים (צילום מסך: אינסטגרם)



מזל טוב לולי!!! (צילום מסך: אינסטגרם)



בוקר יום הולדת בסטייל. קלטינס חוגג 24 (צילום מסך: אינסטגרם)



פינוקים מהארץ (צילום מסך: אינסטגרם)


איזה נוף. כיף להם (צילום מסך: אינסטגרם)


פצצת עולם. שרון אייזנברג לוהטת (צילום מסך: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי