קורעת את האינסטגרם: אירינה שייק חוגגת רווקות בביקיני

אירינה שייק
אירינה שייק | Gettyimages

האקסית של כריסטיאנו רונאלדו, שנפרדה לאחרונה מבן זוגה בארבע השנים האחרונות, בראדלי קופר, חוגגת את הרווקות בחופשה באיסלנד ושוברת את הרשת עם תמונות של גופה המרהיב. מי המעריץ האדוק שעושה לה לייקים?

(גודל טקסט)
האקסית המיתולוגית של כריסטיאנו רונאלדו והרווקה הכי לוהטת כיום בעולם, אירינה שייק, מסתדרת מצוין לכל מי שדאג לה. דוגמנית העל הרוסייה שנפרדה מבן הזוג שלה בארבע השנים האחרונות, השחקן ההוליוודי בראדלי קופר, החליטה לקחת פסק זמן וטסה לחופשה בטבע הפראי של איסלנד. שייק מוכיחה שאין דבר שיכול לרפא לב פצוע יותר טוב מלהתחבר עם הטבע, בטח כשאת נראית מיליון דולר. הדוגמנית לא רק יפה, אלא גם חכמה, והחליטה להסיט את תשומת הלב מהדרמה שמתחוללת בחייה האישיים באמצעות תמונות משגעות של נופים ושל גופה המרהיב בביקיני.


לא ברור לנו איך אפשר לוותר על בת זוג מושלמת שכמותה, אך מסתבר שהטענה המרכזית לפירוק החבילה בין שייק לקופר היא שונה לחלוטין מהסיבה שגרמה לפרידה מהכדורגלן הפורטוגלי: "בעיה במחויבות" – כך פורסם בתקשורת האמריקאית. פרשנות שלנו: כנראה שהדוגמנית רצתה למסד את מערכת היחסים עם טבעת ומיסטר קופר היה פחות בעניין.


השניים היו צמודים למעלה מארבע שנים, הם הורים ללאה בת השנתיים ותחזקו זוגיות מתוקשרת מול המצלמות, עד לרגע בו החלו לצוץ שמועות לפני מספר חודשים על רומן של השחקן עם ליידי גאגא, שכיכבה לצדו בשובר הקופות "כוכב נולד".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by irinashayk (@irinashayk) on



דבר מעניין נוסף, הוא שבזמן ששייק גומרת את כולנו עם התמונות הפוטוגניות מהחופשה, שכוללת גם עבודה, האקס של ליידי גאגא, סוכן הטאלנטים כריסטיאן קרינו, לא מפסיק לפרגן לרוסייה בלייקים על התמונות שהיא מעלה. מה מעניין בזה? השניים בכלל לא עוקבים אחד אחרי השנייה, ככה שזה נעשה לגמרי בכוונה למען יראו האקסים גאגא וקופר.


בעוד הדוגמנית בת ה-33 מתרגלת חזרה לסטטוס 'רווקה' ולבטח כבר קיבלה אינסוף הצעות, רונאלדו וג'ורג'ינה רודריגס שלו מתחזקים זוגיות יציבה ועושים גם הם את דרכם ברגעים אלו אל עבר חופשה משפחתית עם הילדים. נאחל להם בהצלחה בניסיון להתחמק מהנוכחות העוצמתית של האקסית של כריסטיאנו באינסטגרם.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by irinashayk (@irinashayk) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי