צפו: קפיצת הבנג'י המטורפת של שחקן מכבי חיפה ובת זוגו

עופרי ארד
עופרי ארד | מאור אלקסלסי

עופרי ארד, הבלם הצעיר של הירוקים, לא ידוע כאחד שלוקח סיכונים. אך הפעם החברה שכנעה אותו ללכת על חווית אקסטרים משותפת במהלך החופשה שלהם בקוסטה בראווה

(גודל טקסט)
לא בכל יום יוצא לנו לראות שחקן פעיל שמחליט ללכת על אקסטרים, אז קבלו את שחקנה הצעיר של מכבי חיפה, עופרי ארד, שסיפק לנו רגע מסעיר מאוד אחרי שצפינו בוידאו בו הוא ובת הזוג היפייפיה שלו שני ברגר קופצים בנג'י ועוד ביחד! השניים החליטו להיות ספונטניים לחלוטין ובעת החופשה שלהם בספרד, ביציאה מפארק מים בקוסטה בראווה, החליטו ללכת על החוויה המטורפת והתגובות משחקני הליגה הנלהבים לא איחרו לבוא.


הבלם לעולם לא לוקח סיכונים אך הפעם שוכנע על ידי שני שלו לחוות את הרגע המדהים הזה יחד. מה גם שהשניים בדקו כי הכל מאובטח, עם טרמפולינה ענקית שחיכתה למטה רק ליתר ביטחון ולכן החליטו לעוף על זה תרתי משמע. ארד שהה בקייב עם הנבחרת הצעירה שהשתתפה בטורניר ראווה לקראת הקמפיין של מוקדמות יורו 2021 שייפתח בספטמבר הקרוב, ומשם טס ישירות לברצלונה שם חיכתה החצי השני שלו שטסה כל הדרך מישראל לברצלונה לבדה בפעם הראשונה. ועל זה נאמר – אישה נאמנה!


שיאה של החופשה היה כמובן חוויית האקסטרים שלהם יחד והשניים מדווחים שזה היה לא פחות מ"מדהים". כזכור, הזוג החיפאי יוצא כבר למעלה משנה וחצי, שזה בדיוק פער הגילאים ביניהם, ארד בן 20 וחצי ושני שלו בת 22. במהלך העונה האחרונה בה להט הבלם תחת שרביטו של מרקו בלבול, הבלשית שהיא גם סטודנטית למשפטים הגיעה לכל משחק ללא יוצא מן הכלל ועודדה אותו בלי סוף. אחרי החופשה הרומנטית והחוויה המסעירה, השניים נחתו לפני מספר שעות בארץ הישר לחתונה של חברו הטוב לקבוצה של ארד, רמי גרשון, אירוע בו השחקנים הירוקים עתידים לשבור את רחבת הריקודים.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WE DID IT ✔️ בין החווית המשוגעות שלנו. אוהבת אותך שותף שלי❤️ @ofri655

A post shared by Shani Berger (@shaniberger) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

החבר הכי טוב שלי, שגורם לי לחייך מוגזם

A post shared by Shani Berger (@shaniberger) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Shani Berger (@shaniberger) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי