עכשיו זה רשמי: נטע אלחמיסטר ורמי גרשון נשואים

נטע אלחמיסטר, רמי גרשון
נטע אלחמיסטר, רמי גרשון | רון קדמי

אולמי הלאגו בראשל"צ לבשו חג כשהזוג הלוהט הפך לבעל ואישה באירוע ענק עם 800 מוזמנים: כל שחקני מכבי חיפה וחברים נוספים מליגת העל, קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו, החברות בר זומר, נועה בני וכמובן עומר אדם

(גודל טקסט)
 11 חודשים ארוכים סוף סוף הגיעו לסיומם: אחרי הצעת האירוסים במלדיביים, ההכנות הארוכות, מסיבת הרווקות האינסופית המושקעת, הפרשת החלה המרגשת וטקס המקווה המטהר, רגע האמת הגיע. בשעה טובה נטע אלחמיסטר ורמי גרשון נישאו והפכו לבעל ואישה באירוע נוצץ שהתקיים אתמול (חמישי) באולמי הלאגו שבעיר מולדתם, ראשון לציון. מול כ-800 בני משפחה וחברים ברי מזל, צעדה הדוגמנית היפהפייה בשמלה לבנה בשביל חופה לצלילי גרסה אקוסטית של "מכל האהבות" של עידן רייכל אל עבר אהוב ליבה בחמש השנים האחרונות, בטקס חופה אקסטרה מרגש.


אחרי נשנושים והחלפת שמלה, הגיע הזמן להטריף את האורחים כשעל הצד המוסיקלי של הערב אמון הדיג'יי איתי גאלו עם שיא אומנותי שכלל כמובן הופעה של החבר הטוב של השניים, עומר אדם. אל מערב ראשל"צ הגיעו לא מעט שמות מהברנז'ה המקומית ומעולם הכדורגל: כל שחקני מכבי חיפה כולל הצוות המקצועי, ג'ובאני רוסו ואשתו מאיה פישל, ההריונית הטרייה קורל סימנוביץ' ושחקנה של ברצלונה סרג'י רוברטו, החברה הטובה והקולגה בר זומר וארוסה אביב כהן, השותפה לעסק נועה בני וכמובן מפיקת האירועים שאחראית על כל פרט ופרט בערב המפואר, אירית רחמים ובן זוגה, עמוס לוזון.



בעל ואישה. נטע אלחימסטר ורמי גרשון (צילום: רוו קדמי)


עוד חברים מליגת העל שהגיעו לחגוג עם זוג הנשואים הטריים: מירן ומאור בוזגלו, תומר ושונית חמד, בירם ואנג'לה כיאל, גל וליאור רפאלוב, בר וחנן ממן, לירון ובן שהר, מעיין ואבי ריקן, ליאן וטל בן חיים, אריאל הרוש שהיה גם השושבין של החתן שליווה אותו ביומיים האחרונים ואשתו לי מאי הרוש, היו רק חלק מהשמות שהתחככו עם כוכבי הביצה. נטלי דדון, נטע ברזילי, מיכל הקטנה, נועה קירל, יעל שלביה, אנה זק, וספיר יצחקי ועוד רבים וטובים, זכו לראות את הסולו של גרשון ברחבה, ריקוד הסלואו לצלילי baby you're all that I want וגם את נטע ורמי גרשון כזוג נשוי נישא על כיסאות באוויר במהלך ההופעה של עומר אדם.


כזכור, אלחמיסטר וגרשון מטפחים זוגיות יציבה כבר קרוב לחמש שנים, כאשר במהלכן הם צלחו את שימור הקשר גם בימים בהם גרשון שיחק בגנט הבלגית שמעבר לים והתגורר בחו"ל ונטע דיגמנה למותג בגדי הים שלה, "בננהוט". הצעת הנישואים שהפכה גם להזמנה לאירוע, הגיעה כזכור בסוף חודש מאי 2018, במהלך חופשה רומנטית במלדיביים, והערב השניים סוף סוף הפכו את זה לרשמי. שיהיה במזל!



אחרי חמש שנים, הם שברו את הכוס. הזוג גרשון הצעיר (צילום: רון קדמי)



11 חודשים חיכינו לחתונת השנה (צילום: רון קדמי)



כדורגלן מכבי חיפה שזכה לטייטל החדש: "בעלה של נטע אלחמיסטר" (צילום: רון קדמי)



תתחילו לעבוד על הדור הבא. נטע ורמי (צילום: רוו קדמי)



ג'ובאני רוסו ומאיה פישל (צילום: אמיר מאירי)



נטלי דדון (צילום: אמיר מאירי)



חופה מרגשת (רון קדמי)



שון וייסמן עם רז מאיר (אמיר מאירי)



אופיר מזרחי עם  אביה אלימלך (אמיר מאירי)



11 חודשים חיכינו לחתונת השנה (צילום: רון קדמי)



עומרי גלזר, שון וייסמן ומקסים פלקושצ'נקו (אמיר מאירי)



עמוס לוזון (אמיר מאירי)



נטע ברזילי (אמיר מאירי)



בר זומר וארוסה אביב כהן (אמיר מאירי)



ההריונית הטרייה קורל סימנוביץ' ובעלה סרג'י רוברטו (צילום: אמיר מאירי)



שונית ותומר חמד (אמיר מאירי)



השושבין, אריאל הרוש (: אמיר מאירי)



השותפה לביזנס המשגשג, נועה בני (אמיר מאירי) 

 


עוד באותו נושא: נטע אלחמיסטר, רמי גרשון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי