סרחיו ראמוס התחתן, רונאלדו לא הוזמן לאירוע הענק

סרחיו ראמוס, פילאר רוביו
סרחיו ראמוס, פילאר רוביו | Aitor Alcalde/Getty Images

קפטן ריאל מדריד נשא לאישה את הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה פילאר רוביו לאחר שבע שנות זוגיות ושלושה ילדים, באירוע נוצץ בסביליה לעיני 500 מוזמנים. "זה לילה שצריך להשתכר בו ולעשות אהבה". חתונה גלאקטית

(גודל טקסט)
קפטן ריאל מדריד, סרחיו ראמוס ואהובתו, מגישת הטלוויזיה הספרדייה, פילאר רוביו, התחתנו אמש (שבת) בכנסייה בעיר סביליה בה גדלו, אחרי שלושה ילדים ושבע שנות זוגיות. כ-500 אנשים הגיעו לאירוע, חוץ מכריסטיאנו רונאלדו. בתקופתם בריאל מדריד, היה נראה שראמוס והפורטוגלי חברים קרובים, אבל כנראה שלא כך הדבר, רונאדלו מבלה ברגעים אלו ממש עם זוגתו ג'ורג'ינה רודריגס, וארבעת ילדיו ביוון. כמוכן בספרד נכתב שייתכן שהשניים מסוכסכים.


ראמוס ופילאר שלו נשבעו אמונים זה לזו לעיניי האורחים לא כולל מאמנו זינדין זידאן שהוזמן לאירוע הנוצץ ולא הגיע, וכמוהו חברו הטוב של הבלם, איקר קסיאס, בשל אירוע הלב שעבר, אבל הנשיא פלורנטינו פרס ייצג בכבוד. גם קיילור נבאס, לוקאס ואסקס, נאצ'ו, לוקה מודריץ', סרחיו רגילון, מרקוס אסנסיו, מרקוס יורנטה ונשיה מעבר אליהם, גם לאלופת ספרד ברצלונה הייתה נציגות, ג'ורדי אלבה ואשתו, בעוד שג'רארד פיקה שהוזמן לא הגיע עם שאקירה. עוד אורחים חשובים היו חואקין סאנצ'ס מבטיס, אלברו מוראטה ואשתו אליס קמפלו, סנטי קסורלה וגם דיוויד בקהאם ואשתו ויקטוריה באו לשמח את החתן והכלה.


לאחר הטקס המסורתי, הוזמנו האורחים לחווה "La Alegría SR4" שם התקיימה מסיבה פרטית מפוארת ביותר. בין הטקס למסיבה, מצא הזוג הנשוי הטרי זמן לומר כמה מילים ראשונות ולענות על שאלות של למעלה מ-50 גופי תקשורת שהגיעו מכל העולם לסקר את חתונת השנה בספרד. "זה לילה שצריך להשתכר בו ולעשות אהבה", אמר החתן הנרגש לכלי התקשורת. כזכור, השניים יוצאים מאז 2012, כאשר הדוגמנית והמגישה בת ה-41 גורמת לנשים הצעירות ממנה בהרבה להחוויר לידה. שמונה שנים מפרשיות בין בני הזוג להם שלושה ילדים.



סרחיו ראמוס ופילאר רוביו באירוע המרגש (Aitor Alcalde/Getty Images)



התחתנו אחרי שבע שנות זוגיות ושלושה ילדים (Aitor Alcalde/Getty Images)


החתונה, לה היו הנחיות ברורות כמו קוד לבוש, בלי ילדים קטנים וקוד לבוש מוגדר מראש, זכתה לסיקור תקשורתי רחב במדריד ושני העיתונים הגדולים, "מארקה" ו"אס", הקדישו את שער העיתון לחתונה הנוצצת. "הטבעת של ראמוס", נכתב ב"מארקה" שם תיארו את האירוע כספקטקולארי. ב"אס" נכתב: "חתונה גלאקטית" שהפגישה בין כל האנשים החשובים בכדורגל הספרדי.








מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי