לא תאמינו מה עשתה שונית חמד בחודש שביעי!

שונית חמד
שונית חמד | אור גפן

גם הריון מתקדם לא מפריע לדוגמנית להמשיך ולזהור ולחזור למקומה הטבעי: מול המצלמה. החצי השני של החלוץ לקחה חלק בצילומים לתערוכת "מצעד הכלות של העשור". וביום רביעי יחגגו שש שנות נישואין

(גודל טקסט)
משפחת חמד בהרכב המלא שלה, אבא תומר, אמא שונית והבנות המקסימות מיה (4) ואמי (2), נמצאת בארץ הקודש מהרגע שק.פ.ר קבוצתו של החלוץ סיימה את העונה, ומנצלת כל רגע. חוץ מלארח משפחה וחברים בוילה בסביון בה הם שוהים בזמן המגורים בארץ, לדלג מאירוע לאירוע ואפילו להספיק לטוס לחופשה רומנטית בקאפרי שבאיטליה, כעת שונית, שנמצאת בשיאו של החודש השביעי להריונה השלישי, חוזרת למקום הטבעי שלה, מול המצלמה כשהיא נראית במילה אחת: וואו.


אמש (ראשון) פתחה מיסס חמד את השבוע שלה בצילומים לתערוכת "מצעד הכלות של העשור" בשיתוף הגן בשפיים. שונית הצטלמה לצד שמות כמו נטלי דדון, סיוון קליין, יוליה פלוטקין, שרי גבעתי, אירה דולפין, ג'ני צ'רוואני ודנית גרינברג, בהומאז' לכלות העתידניות של 2020, וייצגה את עולם הכדורגל בכבוד גדול. התמונות מדברות בעד עצמן כאשר אין זכר לעובדה כי אשת הכדורגלן נמצאת בהריון מתקדם. כמובן שלחזור שוב לשמלה הלבנה היה מאד מרגש, ותומר איך לא, פרגן לחצי השני היפה שלו.


שונית, למי שלא מעודכן, צפויה ללדת את בתם השלישית של הזוג בסוף אוגוסט, כשהחופשה החלומית תהיה מאחוריהם והם ישובו חזרה לשגרה באנגליה. הצילומים מגיעים במקביל לחגיגה הפרטית של הזוג – ביום רביעי הקרוב יחגגו שונית ותומר שש שנות נישואין. כזכור, השניים התחתנו בתקופה שחלוץ נבחרת ישראל שיחק במדיה של מאיורקה הספרדית, במלון הבוטיק "וילה בגליל" בלב יער בירייה, בין צפת לעמוקה, בהפקתה של המגה-מפיקה וחברתה הטובה של שונית, אירית רחמים, שכזכור היו ביחד בעונה החמישית של תוכנית הריאלטי "הישרדות".


מעבר לכך, שונית הספיקה בזמן החופשה הנוכחית בישראל, גם לסיים בהצטיינות את התואר השני שלה באוניברסיטה הפתוחה. גם אמא אוטוטו לשלוש נסיכות, אשת כדורגלן תומכת, בעלת שני תארים וגם חוזרת לככב מול המצלמה. מה נשאר לומר?


חוזרת לשמלת כלה בחודש שביעי. שונית חמד (צילום: אור גפן)
חוזרת לשמלת כלה בחודש שביעי. שונית חמד (צילוםאור גפן)


פצצה בלבן! ואיפה הבטן בכלל?! (צילום: אור גפן)
פצצה בלבן! ואיפה הבטן בכלל?! (צילוםאור גפן)


חמד זכה בכל הקופה. שונית מהממת את המצלמה (צילום: אור גפן)
חמד זכה בכל הקופה. שונית מהממת את המצלמה (צילוםאור גפן)


(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

(צילום: אור גפן)
עוד תמונה נהדרת (צילום: אור גפן)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I did it!!! #MBA

A post shared by Shunit Hemed Faragi (@shunithemed) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tourists

A post shared by Shunit Hemed Faragi (@shunithemed) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי