ראיקוביץ' חשף את שמו של התינוק והחליט: "הבן שלי יוולד בסרביה"

פרדראג ראיקוביץ', אנה ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ', אנה ראיקוביץ' | אינסטגרם

במקביל לחיפושים אחר קבוצה באירופה, השוער ובת זוגו אנה יהפכו בקרוב להורים. "נרצה לכתוב בתעודת הזהות של הבן שלנו שהוא נולד בארץ של ההורים שלו", הסביר במסיבה המסורתית שנערכה בבלגרד

(גודל טקסט)
פרדראג ראיקוביץ', לו חוזה לעונה נוספת במכבי תל אביב, נמצא בארץ מולדתו, סרביה, לצידה של אשתו היפה וההריונית, אנה ראיקוביץ'. השניים כזכור מצפים לבן ראשון שעתיד להיוולד בדיוק ביום הנישואים הראשון שלהם שיחול בחמישה באוגוסט.


כמיטב המסורת הנוצרית, הזוג ראיקוביץ' ערך מסיבה בבלגרד לכבוד בואו הצפוי של התינוק לעולם וחשפו את שמו כשאנה בדיוק נכנסה לחודש השמיני להריון. ריה ראיקוביץ' יהיה שמו של היורש, כך חשפו ההורים העתידיים הנרגשים. אם אתם מחפשים משמעות, אז שם מותג שמלות הכלה והערב של הדוגמנית הסרבית עונה גם הוא לשם "ריה" ואחד הזמרים המקומיים האהובים ביותר על הזוג הצעיר הוא הזמר הסרבי ריה פופוביץ'. חוץ מזה שזה גם מתחרז עם ניה, שזה השם של הבייבי הראשון של אנה, כלב הפומריניאן שלה, בזכותו השניים הכירו.


ראיקו חשף בפני התקשורת הסרבית כי התינוק יוולד בבלגרד, ולא בשום מקום אחר, גם אם הוא יחתום בקבוצה חדשה: "אני חושב שהכי מתאים שאנה תלד את התינוק שלנו בסרביה בגלל שכאן יותר נוח לנו מבחינת השפה, הרופאים שמכירים אותנו והמשפחה שנמצאת לצידנו. אנחנו סרבים שאוהבים את המדינה שלנו ונרצה לכתוב בתעודת הזהות של הבן שלנו שהוא נולד בארץ של ההורים שלו", הסביר השוער בן ה-23.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Relja baby shower Hvala na divnoj dekoraciji @event_surprise_planner @shishahill i svim prijateljima koji su ulepsali jucerasnji dan ✨ #babyshower #babyboy

A post shared by Ana Rajković (@rajkovic__ana) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Ana Rajković (@rajkovic__ana) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי