דוקטור תצילי אותי! יש רופאה בליגת העל

ליאת אייבינדר
ליאת אייבינדר | Instagram

אחרי העונה הלא שפוטה בבירה, החתונה הזוהרת רק מלפני כמה שבועות וירח הדבש החלומי, אנחנו גאים להציג לכם את ליאת איינבינדר, שסיימה את לימודי התואר הראשון ברפואה

(גודל טקסט)
חברים וחברות, הנה זוג שמנתץ את הסטיגמה הידועה בה כל הכדורגלנים יוצאים עם דוגמניות. אם אתם לא מעודכנים, יש שחקן אחד ויחיד בליגת העל שתפס רופאה! מדובר כמובן באשתו הטרייה של דן איינבינדר, קשרה של בית"ר ירושלים, ליאת איינבינדר. אוטוטו תוכלו לקרוא לה דוקטור איינבינדר, כי ממש אתמול (שלישי) סיימה ליאת את לימודי התואר הראשון ברפואה באוניברסיטת אריאל, והבעל הנרגש שיתף תמונה של הבוגרת שלו בחשבון האינסטגרם כשהוא חלק עם אלפי העוקבים שלו את הגאווה הגדולה שלו בחצי השני שלו.


השניים הגיעו אל הטקס ישירות מירח הדבש החלומי שלהם באי האפריקאי, מאוריציוס כשהם שמחים ושזופים. כזכור הזוג הבית"רי התחתן רק לפני שלושה שבועות באירוע משגע אותו הפיקה מפיקת האירועים, אירית רחמים, ומיד עלה על מטוס בדרך לחופשה המפנקת. ככה זה כשיש לוז צפוף, צריך להספיק הכל, והדוקטור ממשיכה את הלימודים עד שתגיע לשלב ההתמחות ותבחר במה היא מעוניינת להתמקצע. חוץ מהעבודה הקשה שלה כסטודנטית, ליאת מגיעה ממשפחה שמבינה דבר או שניים ברפואה. "סבתא שלי ואמא שלי רופאות ומגיל קטן זה התחום שהכי משך ועניין אותי" סיפרה לאתר הרשמי של הקבוצה מהבירה ביום האישה הבינלאומי האחרון.


לקראת העונה הבאה, בזמן משחק אם מישהו יישאל: "יש רופא בקהל?" תדעו שיש למי לפנות, היא פשוט יושבת ביציע הכבוד. חוץ מדוקטור איינבינדר, גם בגזרת מכבי תל אביב יש סיבה למסיבה. אור אצילי, אשתו של עומר אצילי סיימה בדיוק גם היא אתמול את לימודי הקונדיטוריה שלה "בדנון" בית הספר לקונדיטוריה שממוקם בנמל תל אביב, כשהעוגות והמאפים שהיא מכינה גורמים לנו לרייר במשך עונה שלמה. לסיכום: יש בליגת העל גם רופאה וגם אופה!



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

B.Sc – done! ✔️ #Part1

A post shared by Liat Einbinder (@liateinbinder) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Goodbye Mauritius

A post shared by Dan Einbinder (@daneinbinder) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cheers.

A post shared by Liat Einbinder (@liateinbinder) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי