יש יורש: אנדרס אינייסטה מרחיב את המשפחה

אינייסטה
אינייסטה | Instagram

שחקן העבר נמצא בחופשת מולדת בספרד וקיבל בברכה יחד עם אשתו אנה אורטיז את בנם הרביעי, רומיאו. "ברוך הבא, איזה יום נהדר". גם האם התרגשה לא פחות: "כשהקטן ביותר הופך לגדול ביותר"

(גודל טקסט)
אנדרס אינייסטה תמיד היה שחקן הקנאי מאד לחייו הפרטיים, בעיקר כשמדובר בשיתוף הרגשות, אבל מאז שהתרחק מהמולדת כדי לשחק בויסל קובה ופיתח געגוע, הדברים קצת השתנו. על אחת כמה וכמה שהוא ואשתו, אנה אורטיז, קיבלו לעולם בהתרגשות מוחלטת את בנם הרביעי רומיאו, שנולד ביום חמישי האחרון. קפטן ברצלונה לשעבר פרסם בהתרגשות בחשבון האינסטגרם שלו תמונה של רגליו של בנו העולל וכתב: "ברוך הבא רומיאו, איזה יום נהדר. הוא ואמא שלו מרגישים מצויין".


המשפחה שנמצאת בחופשה בספרד נהנתה מזמן איכות של שלושת הילדים ואחיהם התינוק והגיעו לבקר כולם את אמא אנה בבית החולים. שלושה ימים אחרי לידה, אשתו של "המוח" נראית מדהים כאילו לא צרחה בחדר הלידה רק לפני רגע. גם האם הנרגשת שיתפה תמונה משפחתית ברשת החברתית וכתבה: "כשהקטן ביותר הופך לגדול ביותר. ברוך הבא למשפחה, רומיאו". כעת משפחת אינייסטה מורכבת משני בנים ושתי בנות, ואין יותר מושלם לפתוח ככה עונה. החברים הטובים מבארסה, כדוגמת ליאו מסי, ג'רארד פיקה ולואיס סוארס, כמובן מיד בירכו ברשת החברתית את חברם הוותיק.


אינייסטה ואשתו יחד כבר משנת 2007, אז נפגשו בבר במרכז ברצלונה, שם עינו צדה את אחת המלצריות שהקסימה אותו ביופיה. זאת כמובן הייתה אנה שלו. "הלב שלי התאהב ברגע, ולה לקח קצת זמן, אבל בסוף הצלחתי לגרום לה להרגיש אותו הדבר", סיפר הקשר, ושיתף שהחל לבצע מחוות קטנות כדי להגיע אל לבה, עד שלבסוף הגיע היום שבו הבינה שהיא באמת התאהבה בשחקן הכדורגל. עד שיחזרו ליפן, תגידו הרבה מזל טוב למשפחה הספרדית.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cuando lo más pequeño se convierte en lo más grande.. Bienvenido Romeo!! #celebramoslavida #20/06/2019 #ravapas @andresiniesta8

A post shared by Anna (@annaortiz34) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bienvenido Romeo! Día maravilloso! La mamá y él están geniales! ❤

A post shared by Andres Iniesta (@andresiniesta8) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CUANTO te echo de menos..!! #ganasinmensasdeabrazarte #ravapas

A post shared by Anna (@annaortiz34) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Anna (@annaortiz34) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי