צפו: קורל סימנוביץ' שרה עדן בן זקן וסרג'י רוברטו בטורניר עם עומר אדם

קורל סימנוביץ', סרג׳י רוברטו
קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו | אמיר מאירי

הזוג הלוהט ממשיך לעשות שטויות בחופשה שלו במיקונוס: הדוגמנית נתנה הופעת קריוקי שלא היתה מביישת חתונה והכדורגלן שיחק עם חברם של השניים בבריכה. אה, ובין השאר הם גם קפצו למסעדת יוקרה

(גודל טקסט)
בשבוע שעבר סיפרנו לכם על הזוג הישראלי-קטלאני הכי מפורסם בעולם, קורל סימנוביץ' ההריונית ובעלה, שחקנה של ברצלונה סרג'י רוברטו, שעדיין עושים את מיקונוס בענק. אחרי שחזינו בקשר הצעיר מפטפט בעברית, מבין כל מילה שאשתו הישראלית אומרת ומתבלבל פה ושם בהגייה של המילה "משקפיים", כעת הגיע תורה של הדוגמנית. הפעם היה זה בעלה שלא נשאר חייב ו"החזיר" לה בדיוק באותו המטבע – בווידאו בסטורי.


השניים מבלים במיקונוס עם שלל חברים, ביניהם אחיה של הדוגמנית שון סימנוביץ', כאשר במהלך הסופ"ש החליטו שחייבים ערב קריוקי במרפסת של חדר המלון. קורל שלנו לא חישבנה לאף אחד יותר מידיי והחליטה לפצוח בשירה של עדן בן זקן. "איזה לילה מחכה לי", שרה ההריונית בקולה הדקיק כאשר רוברטו לא התבלבל לרגע ותייג את הזמרת הישראלית בביצוע הסוחף של אשתו עם כל הבום בום צ'קה בום בום.


חוץ מהביצוע המרגש של קורל, בשבת בילה הזוג במסעדה של השף שהכי הרבה מפורסמים מכל רחבי העולם מצטלמים איתו, נאסר, שמתמחה בהגשה אישית מהשף עד לצלחת. אם עדן בן זקן לא הספיקה, אז מסתבר שגם עומר אדם בכבודו ובעצמו מבלה עם הכדורגלן והדוגמנית שכזכור הופיעה השנה בקליפ שלו לשיר "תגידי לי שטוב לך" בתחילת השנה. הזמר הכי מצליח בישראל גם הופיע בחתונה של השניים בשנה שעברה ומאז הקשר ביניהם קרוב. אז עומר אדם חלק עם סרג'י וקורל בשרים מעשה ידו של השף הטורקי, ואפילו התאמן על הנגיחות עם שחקנה של ברסה בבריכה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Forever ! Shabbat Shalom @sergiroberto

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Give me crepe please

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vacay with my bro

A post shared by Sergi Roberto (@sergiroberto) on





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי