האוהדת הכי סקסית בקופה אמריקה היממה את הקהל

לאריסה ריקלמה
לאריסה ריקלמה | RAUL ARBOLEDA/AFP/Getty Images

זוכרים את הכוכבת של מונדיאל 2010 בדרום אפריקה? תשע שנים עברו וכעת לאריסה ריקלמה הפרגוואית כובשת גם את אליפות דרום אמריקה בברזיל

(גודל טקסט)
הדוגמנית לאריסה ריקלמה, מי שכבר זכתה לכינוי האוהדת הסקסית ביותר של פרגוואי, היממה שוב את האוהדים כשעודדה את הנבחרת שלה בקופה אמריקה. בת ה-34 נכנסה לתודעת אוהדי הכדורגל לפני תשע שנים בדיוק, במונדיאל 2010 בדרום אפריקה, אחרי שצולמה חוגגת גול במהלך המשחק בין נבחרתה לבין נבחרת סלובקיה.


למי שלא זוכר, הפצצה עודדה כשהיא לובשת חולצה קטנה וצמודה בצבעי הדגל של מולדתה כשהטלפון הנייד שלה תקוע עמוק בחזה וזו הייתה תחילתו של המוניטין הרע שקיבלה בעקבות האקט הפרובוקטיבי. לאחר מכן, הבטיחה שתרוץ עירומה באסונסיון, בירת פרגוואי, אם הנבחרת שלה תזכה בגביע העולם. באותה שנה היא רכבה על גל הפרסום והצטלמה בעירום מלא לפלייבוי ובכך הפכה לדוגמנית הכי מפורסמת ועסוקה במדינתה בפרט ובדרום אמריקה בכלל.


השנה היא החליטה להשתדרג וצולמה עם איתה החולצה בדיוק, אך עם אייפון ששוב הציץ ממחשופה. פרגוואי סיימה בתיקו מול ארגנטינה וקטאר, אך הפסידה אמש (ראשון) 1:0 לנבחרת קולומביה, מה שלא מנע מגברת ריקלמה לעודד ולמשוך את רוב תשומת הלב של הקהל.


מעבר לכך, כזכור, הדוגמנית יצאה עד לא מזמן עם מי שגרם לסערה בארגנטינה בשנת 2017. שחקן הכדורגל הארגנטינאי ג'ונתן פאברו שהספיק להתאזרח בפרגוואי ולייצג את הנבחרת, ונחשד כי אנס את בת הסנדקות שלו. לפני שנתיים בדיוק ריקלמה הייתה בת זוגו, ובאותם הימים שהתפוצצה הפרשה, יצאה להגנתו: "הוא אולי שקרן, אבל לא אנס". כיום הם כבר לא ביחד והיא מתמקדת בעיקר בעבודתה כדוגמנית, מפרסמת מוצרים בחשבון האינסטגרם שלה אחריו עוקבים כמעט 800 אלף איש, וכמובן חולה על כדורגל.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Que saudade dos jogos da seleção paraguaia… . . Sigam @ta.na.rede Sigam @ta.na.rede

A post shared by Tá Na Rede (@ta.na.rede) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aquí les dejo un poquito de lo ha ocurrido anoche! Y hoy en los medios internacionales si quieren ver mas pongan " Larissa Riquelme " jeje !! Quiero agradecer a las marcas que apostaron por MI…! @kerasyspy @goldeditionpy Sentir el amor y el cariño de todos los medios y público presente de diferentes países, me llenaron el corazón de FELICIDAD!!! Después de 9 años volví a sentir lo mismo de aquel mundial y y copa America 2011! Mi cariño para el MUNDO A TODOS LOS MEDIOS QUE ME HAN MIMADO DE UNA MANERA INCREÍBLE!! A MIS COLORES ROJO,BLANCO , y AZUL POR HACERME TAN FELIZ! MI PARAGUAY QUERIDO!!!!

A post shared by Lari Riquelme (@larissariquelme) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2010 Dünya Kupasında, ülkesi Paraguay'ı tribünden destekleyen Güney Amerikalı model, verdiği pozlarla dünyanın her yerindeki futbolseverin ilgisini çekmişti. Dün akşam oynanan Paraguay-Kolombiya maçında tribündeki yerini aldı. #copaamerica #larissariquelme #larissa #paraguay #colombia #likeforlikes #following @larissariquelme @scoreboardofficial

A post shared by ScoreBoardTv (@scoreboardofficial) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Modelo: Larissa Riquelme ( COM O ÓCULOS 3D ) Edição: 424 Mês/Ano: Setembro / 2010 Fotógrafo: Mauricio Nahas Entrevista: Laurentino Gomes Número médio de exemplares vendidos : 286mil Estado de Conservação: Ótimo Obs: exemplar em Ótimo estado, completo, com Poster, sem rasuras, ainda com o ÓCULOS DE 3D ) Preço: R$ 10,00 + frete

A post shared by Comercio Playboy (@comercioplayboy) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Producción de fotos para Brasil ❤ #noviacopaamerica #LarissaRiquelme #copaamerica ❤ Bella ❤❤❤❤❤

A post shared by LarissaRiquelme_Imperio2 (@larissariquelme_imperio2) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי