פמלה אנדרסון חושפת: "אדיל ראמי רימה אותי. הוא ניהל חיים כפולים"

פמלה אנדרסון
פמלה אנדרסון | FRANCK FIFE/AFP/Getty Images

הכוכבת האמריקאית, שהזוגיות שלה עם אלוף העולם הצרפתי הגיעה לסיומה, חשפה בפוסט ארוך בחשבון האינסטגרם שלה את כל האמת מאחורי הפיצוץ שאירע בינה לבין אהובה בשנתיים האחרונות

(גודל טקסט)
פמלה אנדרסון, השחקנית האמריקאית אותה כולנו מכירים מאז פרצה לתודעה בסדרה המצליחה של שנות ה-90, משמר המפרץ, פירסמה היום (שלישי) פוסט מזעזע באינסטגרם בו היא תוקפת את מי שהיה בן הזוג שלה בשנתיים האחרונות, בלמה של מארסיי, אדיל ראמי. "בשנתיים האחרונות החיים שלי היו שקר אחד גדול. הוא הוליך אותי שולל וגרם לי להאמין שהייתה בינינו אהבה גדולה. זה הרס אותי לגלות בימים האחרונים שהוא מנהל חיים כפולים". סיפרה השחקנית ברשת החברתית, בפוסט שכבר זכה לאלפי תגובות ושותפים.


עוד שיתפה אנדרסון כי השחקן, עליו שמענו בתקופה האחרונה רק בהקשר של הזוגיות המתוקשרת שלו, ופחות בהקשר ביצועיו על כר הדשא, שבר את ליבה לרסיסים: "אדיל התבדח על שחקנים אחרים שבגדו והחזיקו בחורות בדירות קרובות כדי לשלוט על הנשים שלהן. הוא קרא לאנשים האלו מפלצות. הוא שיקר לכולם. איך זה אפשרי לשלוט על ליבן של שתי נשים והנשמה שלהם ככה? אני בטוחה שהיו לו עוד נשים. הוא המפלצת. איך אני יכולה לעזור לכל כך הרבה אנשים ולא להיות חכמה מספיק כדי לעזור לעצמי?".


את הפוסט החריף חתמה הבלונדינית בת ה-51 בכך שמדובר במקרה שהימם אותה לגמרי: "זה הסיוט הכי גרוע שלי. לא הייתי בחורה קנאית לפני שפגשתי אותו. אני שמחה עכשיו לדעת את האמת, אבל זה כואב לי מאוד. אני שמחה שדיברתי עם האקסית שלו, הוא שיקר גם לה. היא גם בהלם ומאוד עצובה". ראמי טרם הגיב להאשמות האלו, אבל מה שבטוח זה שמערכת היחסים המתוקשרת בין השניים הסתיימה והפיצוץ הזה סיפק כותרת שתגיע לכל מקום בעולם.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It's hard to accept The last (more than) 2.years of my life have been a big lie. I was scammed, led to believe … we were in « big love »?. I'm devastated to find out in the last few days. That he was living a double life. He used to joke about other players who had girlfriends down the street in apartments close to their wives. He called those men monsters. ? But this is worse. He lied to all. How is it possible to control 2 women's hearts and minds like this – I'm sure there were others. He is the monster. How could I have helped so many people @ndvhofficial and not be wise enough or able to help myself.

A post shared by The Pamela Anderson Foundation (@pamelaanderson) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי