חברתו של קלטינס חושפת: "הופעל עליו לחץ מטורף, בית"ר ויתרה עליו"

דוד קלטינס עם שרון אייזנברג
דוד קלטינס עם שרון אייזנברג | אינסטגרם

שרון אייזנברג בראיון בלעדי: "הוא לא דיבר איתי או עם המשפחה שלו לפני שהביאו אותו לחתום מהר, אפילו תמונה לאינסטגרם הוא לא הספיק להעלות. טוב לי שהוא בא לב"ש? אין לי אינטרס אישי. הוא מקבל פירגונים ברחוב"

(גודל טקסט)
שחקן הרכש הטרי ביותר של הפועל באר שבע דוד קלטינס ובת הזוג שלו, הדוגמנית שרון אייזנברג, נחתו ביום ראשון האחרון מחופשה בתאילנד. אחרי ההגעה ארצה נסעה שרון לבית הוריה שבבירת הנגב, ואילו קלטינס שב לירושלים. כבר למחרת בערב הגיע השחקן לפגישה שנקבעה "מהרגע להרגע" עם הפועל באר שבע, כאשר לחצים גדולים הופעלו מצידו של אבי נמני על שחקן הבית של בית"ר לחתום במהרה על החוזה. בשיתוף עם עו"ד ניר ענבר, השניים היו אלו שיזמו את המעבר של קלטינס לדרום.


מהרגע ששבו ארצה ועד לרגע זה, לא הספיקו השניים להתראות כאשר צריך לציין כי מדובר בבני זוג שמלווים אחד את השניה באופן קבוע בפגישות עסקיות, מקבלים החלטות משותפות יחד ונמצאים שם אחד בשביל השנייה כדי לתת ביטחון ואוזן קשבת. זאת הפעם הראשונה בקריירה של קלטינס שהוא חותם בקבוצה שהיא לא בית"ר, והחצי השני שלו בטוחה שהמהלך היה צריך להתבצע בצורה הרבה יותר רגועה שמערבת אותה ואת המשפחה שלו. "דוד מקבל הצעות מקבוצות בארץ ומאירופה כבר מספר חודשים, וב"ש בכלל לא הייתה על הפרק. מדובר כאן בהעברה לא צפויה שנסגרה תוך 24 שעות כשלא אני ולא ואימו של דוד, פלורי, נמצאות בתמונה. הוא אפילו לא הספיק לדבר איתנו לפני כן". מספרת אייזנברג.


"אף אחד לא עבר על החוזה, והופעל עליו לחץ מטורף מצידה של בית"ר, בתור שחקן בית שנתן את נשמתו למועדון, עד לרגע זה נחשב לסמל והקריב המון עבור המועדון עוד בתקופת אלי טביב. משה חוגג דיבר איתו על שדרוג משמעותי, ומה שהוצע לו ממש מאכזב. הם ויתרו על בנאדם שגדל במועדון הזה והוא אחד השחקנים שמזוהים עם בית"ר ירושלים. ברגע שזה קרה, צריך היה לחשוב הלאה איך מתקדמים, כאשר המטרה הייתה לצאת לחו"ל וחשבנו שזה יקרה בשנה הבאה. אם המועדון שבו הוא גדל לא נתן לו את מה שמגיע לו וויתר עליו, זה פוגע ומעליב ככה שאם יש קבוצה אחרת שרוצה אותו ומוכנה לשלם – אז עם כמה שזה כואב צריך לחשוב איך מתקדמים בקריירה", הוסיפה הדוגמנית.


"זה לא חוג או קייטנה, זאת הפרנסה של בן הזוג שלי. עם הכישרון והפוטנציאל שלו, מגיע לו הרבה יותר ממה שבית"ר ירושלים הציעה. במקום שהמעבר ילווה בשמחה ואושר במעמד חתימה שמתואם מראש כשמישהו מלווה אותו, נוצר מצב של לחץ אטומי בלתי מוסבר. אפילו תמונה לאינסטגרם הוא לא הספיק להעלות. הוא הרגיש שהוא במרדף".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חג שמח ושבוע טוב ⁦⁩ #אתמולהיינוקשוחים

A post shared by David Keltjens (@davidkelt) on



ומדוע הדברים נעשו בכזה לחץ גדול כמו שאת מספרת?
"אבי נמני הבהיר לדוד שהוא חייב לחתום כאן ועכשיו במיידי. אמר לו לא להגיע לאימון של בית"ר ושאם לא יחתום עד תחילת האימון, הם יתבעו אותנו על הפרת חוזה ויתחיל בלאגן. בשעות הערב המאוחרות חזר מהפגישה וחתם על החוזה החדש על הבוקר. דוד בחור רגוע שלא נלחץ מכלום וזאת פעם ראשונה בחיים שלו שהוא עובר קבוצה ככה, זה היה צריך להתבצע בצורה הרבה יותר רגועה שמערבת את המשפחה שלו בדבר".


ביומיים האחרונים קיבלה אייזנברג מאות הודעות מאוהדים. חלקן מלאות גידופים וקללות לצד הודעות תומכות ומלאות באהבה ותמיכה גם מכיוונם של אוהדי בית"ר ירושלים וגם מכיוונם של אוהדי הפועל באר שבע.


בתור תושבת העיר באר שבע, האם רצית שדוד יחתום בהפועל ב"ש כדי שיהיה לכם יותר נוח?
"אין כל קשר לעובדה שאני גרה כאן למעבר של דוד לקבוצה. לא ציפינו לזה ואני עדיין לא מעכלת ולא יודעת מה אני חושבת על זה. לכל האנשים שממהרים לשפוט, לקלל ולהכפיש ולהגיד שאני שכנעתי אותו לעבור אני אגיד שאם הייתי פועלת מתוך אינטרס אישי הייתי מבקשת ממנו לעבור לקבוצה חיפאית, כי אני מאוד רוצה ללמוד בטכניון, או אולי למכבי ת"א, כי זה יהיה נוח גם עם העבודה שלי. אין כל קשר ולו באחוז אחד. יחד עם זאת, אני מאושרת בשביל דוד על המעבר, תומכת בו בכל החלטה מקצועית שהוא מקבל ויקבל ובטוחה שהוא יפרח וישגשג במועדון שאוהב אותו מאד. הדבר היחיד שהפריע לי בכל הסיפור הזה, זאת הדרך".


השניים אוטוטו חוגגים שלוש שנים יחד כאשר באר שבע, עיר מגוריה של שרון מהווה עבורו בית שני. "דוד מקבל פירגונים ואהבה ברחוב, אנשים שולחים לי הודעות שהם מאושרים שהוא מגיע לכאן. אני שמחה בשבילו, אלווה אותו בכל החלטה שייקח ובטוחה שהעונה באדום הולכת להיות חלומית".


תגובות שקיבלה אייזנברג באינסטגרם.
תגובות שקיבלה אייזנברג באינסטגרם. "אנשים ממהרים לשפוט, לקלל ולהכפיש" (צילום מסך)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Happiness at its best #thankful #vacay #blessedweek

A post shared by Sharon Eisenberg (@sharon31e) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Koh Samui you're deep in my heart ❤️ #faveplace #timetogohome

A post shared by Sharon Eisenberg (@sharon31e) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

משפחת בית"ר היקרה סיימתי פרק נכבד מחיי במועדון הבית שלי. אני רוצה לומר תודה רבה על תמיכה ואהבה חסרת תקדים. תודה רבה למושיקו חוגג, יוסי בניון, אלי אוחנה, מוני ברוש והצוות על היחס החם והמקצועיות. תודה לאוהדים על כמה מהרגעים המאושרים והטהורים בחיים שלי, האהבה שקיבלתי לעולם לא תילקח כמובנת מאליה ואתם תמיד תהיו בלב שלי, אני אומר את זה בצורה הכי אמיתית ונרגשת, אתם ראויים לזה. עברתי לא מעט לאורך השנים אך האהבה והתמיכה שקיבלתי העפילו על הכל, כולל הגב שלכם ברגעים הפחות טובים. כל שנותר לי הוא לאחל לכם המון הצלחה ולצאת לדרך חדשה ומאתגרת. שלכם, מספר 3, דוד קלטינס ⁦❤️⁩

A post shared by David Keltjens (@davidkelt) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Happy birthday to my partner in crime, my best friend and the love of my life

A post shared by Sharon Eisenberg (@sharon31e) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Soaking in the sun #thailandiminlove #shabbatshalom

A post shared by Sharon Eisenberg (@sharon31e) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי