שיהיה במזל: חגי גולדנברג ויובל אמזלג התחתנו

חגי גולדנברג, יובל אמזלג
חגי גולדנברג, יובל אמזלג | ספורט1

ימים ספורים לאחר שעבר להפועל חדרה, המגן נישא לבחירת ליבו אחרי כשלוש שנות זוגיות באירוע נוצץ בבית גוברין. מאות מוזמנים ובהם כדורגלנים רבים הגיעו לברך את הזוג, שייאלץ לחכות עם ירח הדבש לשנה הבאה

(גודל טקסט)
עונת החתונות נמצאת בעיצומה ואחרי חתונתם של מלכת בגדי הים נטע אלחמיסטר ורמי גרשון, הגיע תורה של נסיכת הביקיני, יובל אמזלג (25). אשת העסקים היפייפיה התחתנה אחרי שלוש וחצי שנות זוגיות עם הרכש הטרי של הפועל חדרה, המגן חגי גולדנברג (29), שחתם השבוע לעונה אחת בקבוצתו של אורי גוטמן. השניים שברו את הכוס תחת חופה וקידושין בגן האירועים "המערה" שבבית גוברין, לא רחוק מעיר הולדתה של הכלה, באר שבע.


כמו בכל האירועים המשמחים של עולם הכדורגל, בין מאות המוזמנים הגיעו לפרגן לזוג: דור אלו, גידי קאניוק, לירוי צעירי, צחי גיגי, לידור כהן, לירן רוטמן, נאור פסר, עומר דנינו, רועי דיין, איילון ירושלמי, דודי טוויטו, קובי מור, אביב אברהם, גיא מלמד, שובל גוזלן, איתמר ניצן, אנשי מכבי פ"ת ביניהם עומר גולן, אנשי מכבי נתניה וביניהם ברק בדש, וגם ערן לוי. כזכור, החתן הנרגש שיחק בעונה שעברה בעירוני קרית שמונה ובעבר גם במכבי פ"ת ובנתניה, ועל כן הנציגות משלושת המועדונים הייתה בהרכב כמעט מלא.


שנה בדיוק עברה מאז שהבועט כרע ברך והציע ליובי שלו להיות אשתו לעולמים, בעת חופשה חלומית שלהם בבהאמאס. גברת גולדנברג החדשה הייתה אחת הכלות היפות, והחליפה שתי שמלות במהלך האירוע החגיגי. חוץ מזה, אם תהיתם לעצמכם מה קורה לגבי ירח הדבש של השניים, הם יאלצו להמתין לפגרה הבאה לאור העובדה שגם בחדרה אוטוטו חוזרים להתאמן. מה שכן יקרה ממש בקרוב, זה המעבר של מיסטר ומיסס גולדנברג חזרה לתל אביב, אחרי שנה בה גרו בק"ש הרחוקה. מזל טוב כפול לחגי ויובל! מחכים לדור ההמשך.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חיים שלי! יש לך היום יומולדת!!! ובעוד פחות משבוע כבר תיהי אישתי! אני רוצה לאחל לך שתיהי בריאה ומאושרת!! מבטיח לעשות הכל שהחיוך לא ירד לך מהפנים. את הדבר הכי יקר שיש לי בחיים ואומר תודה כל בוקר שאת לצידי! יומולדת שמח אישתי!!אני אוהב אותך❤️

A post shared by Hagay Goldenberg (@hagaygoldenberg) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Our HENNA PARTY Design by- @hk_eventdesign Hair – @noam_rahav Make up – @ortalelimeleh1

A post shared by DEDE' (@yuvalamzaleg) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by DEDE' (@yuvalamzaleg) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אין עוד כמוך ♥️

A post shared by DEDE' (@yuvalamzaleg) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@dede_swimwear

A post shared by DEDE' (@yuvalamzaleg) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי