איזה חום! המעודדות החדשות של מכבי תל אביב‎

מעודדות מכבי תל אביב
מעודדות מכבי תל אביב | עומר גבע, מכבי תל אביב

הדר דיזהב תמשיך לשנה שנייה ותוכל להשוויץ במדיה הצהובים כחולים אחרי שנפרדה מבן זוגה מיכאל אוחנה, גל גולד תמשיך לנהל את להקת הרקדניות: צפו בתמונות מיום האודישנים לקראת העונה החדשה

(גודל טקסט)

יש עוד חודשיים מלאים עד שתיפתח שוב ליגת ווינר סל, וזה בדיוק הזמן לערוך אודישנים לרקדניות החדשות שיצטרפו העונה ללהקת המעודדות הרשמית של מכבי תל אביב בכדורסל. לאודישנים שהתקיימו השבוע הגיעו עשרות בנות מוכשרות ויפות שיאלצו להמתין לתשובות שיגיעו בקרוב מאד ויקבעו מי תפזז על הפרקט העונה ותנעים את זמנם של אוהדי הכדורסל במחצית ובפסקי הזמן.

מי שכמובן תמשיך לשנה השנייה שלה בלהקת המעודדות היא הרקדנית התותחית של ליגת העל, הדר דיזהב. היא ומיכאל אוחנה, שחקן הרכש החדש של בית"ר ירושלים אמנם נפרדו לאחרונה אחרי שלוש שנות זוגיות, אך אם לא ביציעי הכדורגל, לפחות נוכל ליהנות ממנה ומכישורי הריקוד שלה בהיכל. השנה הדר תוכל ללבוש את המדים הצהובים-כחולים ללא נקיפות מצפון, לאחר שבשנה שעברה, אז החלה את דרכה כמעודדת מקצועית, בן הזוג שלה היה חזק באדום של הפועל באר שבע.

חוץ משפגאטים ופירואטים על הפרקט, הרקדנית שבה בשבוע שעבר מביקור קצר בפראג, שם רקדה לצידו של הזמר הישראלי, עדיאל טיירי, שחימם את מאלומה – חברה הטוב של נטע אלחימיסטר. בחזרה לתל אביב, נזכיר לכם שמי שמנהלת את להקת הרקדניות של מכבי סל היא גל גולד, גם היא שם סופר מוכר בתעשיית הריקוד.

כל התמונות באדיבות מכבי תל אביב


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי