מי שכמובן עוזר לה לקדם את המותג הוא הקשר בן ה-21 שהצטלם ביחד איתה והפך באופן רשמי לפנים של חולצות הבייסיק המגניבות שעיצבה בת זוגו המוכשרת. "מאז שהייתי ילדה קטנה, החלום שלי להקים מותג משלי. אחרי שסיימתי את לימודי האופנה והיזמות, החלטתי לצאת לדרך האמיתית, להפוך את החלומות שלי למטרות ולנסות לעשות את הבלתי אפשרי".
את הרעיון של מותג בגדי יום יום נימקה קימניי בכך שהיא "תמיד לובשת את הבגדים של פרנקי, ולכן עלה לי הרעיון ליצור בגדים מותאמים שבנות יוכלו ללבוש ממש כמו לקחת את החולצה של החבר או של אח שלהן. הבגדים מותאמים גם לנשים וגם לגברים".
View this post on Instagram
מעבר לעסקים והחיים החדשים בספרד, ההולנדית חלקה עם כמעט חצי מיליון העוקבים שלה סרטון שמסכם את חופשת החגים של הזוג. עם הרגעים הכי יפים שלהם בחופשה חלומית בטנזניה ובאיי סיישל, שם אמרה על דה יונג שהוא "אידיוט צפוי. ממש כמו כלב". למרות ההשוואה המעט מעליבה, דה יונג ניחן בחוש הומור משובח והוא לקח הכל ברוח טובה.
רק נזכיר למיקי שלפני שהוא חתם בבארסה היו לה רק כ-60 אלף עוקבים, לעומת 460 אלף נכון לרגע זה. כנראה שבלי "האידיוט הצפוי" והחתימה שלו בקבוצה הקטלונית, לא היה נולד העסק החדש שלה.
View this post on Instagram
A post shared by MIKKY. (@mikkykiemeney) on
מה דעתך על הכתבה?