בעלה כבר לא בליגת העל אבל היא אחת היפות של הכדורגל הישראלי

סיוון ארבייטמן
סיוון ארבייטמן | אינסטגרם

סיוון ארבייטמן, אשתו של שלומי שכיכב במכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב ועוד, לקחה את אימה ליום כיף במלון ספא בתל אביב - ולא שכחה להראות גוף מושלם בביקיני

(גודל טקסט)

בעלה שיחק בבית"ר ירושלים, מכבי חיפה, הפועל תל אביב, הפועל באר שבע, הפועל חיפה, ווסטרלו ומונס, אך כיום בגיל 34 הוא הכוכב של ליגה א'. יודעים על מי אנחנו מדברים? חלוצה של הפועל אדומים אשדוד שלומי ארבייטמן לא נמצא בליגת העל כבר עונה שלמה, אך אשתו היפהפיה סיוון ארבייטמן מצליחה להפתיע אותנו בכל פעם מחדש. הבוקר (ראשון) הגיעה אשת הכדורגלן למלון שרתון תל אביב עם אמה, כדי לחגוג לה יום הולדת ביום שכולו פינוק וכולל ארוחת בוקר וספא מפנק בעיר הגדולה.

מעבר לעובדה שהבנו מאיפה הגנים המשובחים, מיסס ארבייטמן שיתפה את העוקבים שלה בתמונה לוהטת בביקיני לבן שהשאירה אותנו פעורי פה לנוכח הגזרה המושלמת. רק נזכיר שמדובר באמא לשניים כן? חוץ מהיופי נציין כי מדובר גם בבחורה עם המון אופי. בזמן שבעלה שורף את כר הדשא במשך כל שנותיו, סיוון היא מורה לחינוך מיוחד בבית הספר "התומר" שבעיר מגוריהם נס ציונה. מה שאומר שיש לה גם לב ענק והמון סבלנות ואורח רוח.

אז בזמן שהשמש הישראלית קופחת, סיוון ארבייטמן מעלה את הטמפרטורה בגדול, והנה לך טעימה מאחת שיש לה הכל ובקלילות היתה יכולה למצוא את עצמה על מסלול הדוגמנות.

לקחה את אמא ליום כיף בביקיני. סיוון ארבייטמן שורפת (צילום: אינסטגרם)


צילומים: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי