הלם: הפורצת לגמר ליגת האלופות ניסתה גם בברזיל

פורצת לגמר ליגת האלופות
קינסי וולנסקי | Gettyimages

זוכרים את הפצצה שהיממה את כולנו במפגש בין ליברפול לטוטנהאם? מסתבר שהיא כמעט הגיעה לכר הדשא גם בגמר הקופה אמריקה, אבל התחפושת נחשפה והפריצה נמנעה. גם הפעם זה עלה לזוג המופרע בישיבה בכלא

(גודל טקסט)
אתם קוראים נכון: קינסי וולנסקי, שפרצה לפני כחודש לכר הדשא במהלך גמר ליגת האלופות בין ליברפול לטוטנהאם, ניסתה לעשות זאת שוב בגמר הקופה אמריקה בברזיל!


אחרי ההצלחה המסחררת בעקבות ההסתערות של היפייפיה על כר הדשא באיצטדיון וונדה מטרופוליטנו בבגד הגוף הקטנטן שעיטר את גופה במהלך ה-2:0 של האדומים על התרנגולים, החליטו הדוגמנית בת ה-22 ובן זוגה, היוטיובר האמריקאי-רוסי, ויטלי זדורובסקי, לעשות את זה שוב, הפעם בגמר הקופה אמריקה שהתרחש בראשון האחרון ונגמר בניצחון 1:3 של ברזיל על פרו.


הפעם, לצערם וגם לצערנו, זה לא צלח, אך הפצצה שמאז התקרית בגמר ליגת האלופות הפכה למגה מפורסמת בכל העולם, הייתה חייבת לשתף את 3.1 מיליון העוקבים שלה ברעיון. "אני מודה – קופה אמריקה, את ניצחת, אבל הייתה לנו חתיכת חוויה בזמן שניסינו! טסנו לברזיל, מחופשים מכף רגל ועד ראש והצלחנו אפילו להגיע למושבים שלנו באיצטדיון עד שחבורה של 20 שומרים זיהו את ויטלי והדפו אותו כל הדרך החוצה. יצאנו מהכלא, וכרגע אנחנו נהנים מכל רגע בברזיל!".


כולם מכירים את זוג המטורפים הללו אחרי האירוע במדריד, כשוולנסקי שהייתה לבושה בבגד גוף שחור עם כתובת אתר המתיחות הפרובוקטיבי של בן הזוג שלה התנוססה על הבגד, הפעם ניסתה לעשות בדיוק את אותו הדבר רק בלבן, עם פאה ברונטית. למרות שנתפסו הפעם, יש לנו הרגשה שהשניים האלו לא הולכים לוותר כל כך מהר ויתכננו משהו ענק כשאף אחד לא ישים לב.



הפעם זה לא עבד להם. קינסיי וולנסקי וויטלי זדורובסקי מחופשים (אינסטגרם)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Happiness is not about getting all that you want, its about enjoying all that you have ❤️

A post shared by Kinsey Wolanski (@kinsey_sue) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wishing summer could last forever…. ☀️

A post shared by Kinsey Wolanski (@kinsey_sue) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Did I distract #8 a little too much?

A post shared by Kinsey Wolanski (@kinsey_sue) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'll admit Copa America you definitely won but we had one hell of an adventure trying flew to brazil, dressed up in disguise, made it to our seats and it ended in Vitalys bad ass getting tackled by 20 security guards. We are out of jail and now enjoying our time in Brazil! ❤️ @vitalyzdtv

A post shared by Kinsey Wolanski (@kinsey_sue) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי