נפרדה סופית מעולם הכדורגל: שיר אלמליח התחתנה בשנית‎

מייקל זנזורי, שיר אלמליח
מייקל זנזורי, שיר אלמליח | עידן חסון

הדוגמנית הבינלאומית שהצהירה בעבר כי לא תתחתן שוב נישאה לבכיר ליבה, איש העסקים היהודי-איטלקי מייקל זנזורי באירוע מצומצם "כוכב ים" שבקיסריה. בין הרוקדים: מגי ארזר, עידן עמדי, עידן יניב ורותם כהן

(גודל טקסט)

זהו זה חברים וחברות, הטייטל "אשת הכדורגלן לשעבר" כבר פחות יתאים לדוגמנית הבינלאומית, שיר אלמליח בת ה-29, שנישאה אמש (שני) לבכיר ליבה בשנה האחרונה, איש העסקים היהודי- איטלקי, מייקל זנזורי. מגיע לה הרבה מזל טוב, כי לאחר מערכת יחסים קצרה שהובילה להצעת נישואים מרגשת בבהאמס בחודש פברואר האחרון, שיר צעדה בפעם השנייה בחייה בשביל חופה ולרקע השקיעה בחוף הים אמרה "כן" לחצי השני שלה.

אלמליח, שעברה כזכור גירושים לא פשוטים מכדורגלן העבר אלרואי כהן אי שם ב-2016 הצהירה בעבר כי לא תתחתן בשנית, אך העובדה כי סבתה, אליה הייתה מאוד קשורה, נפטרה זמן קצר לפני שהכירה את איש העסקים, היא קיבלה את ההרגשה כי הזוגיות הזו נועדה להסתיים בחתונה וכך קרה אתמול בערב. ללא זכר לאף נציג מעולם הכדורגל, בניגוד לחתונתה הראשונה עם אהבת נעוריה מקצרין הצפונית איתו התחתנה באירוע מטורף שהתקיים כזכור בשנת 2013 בנוכחות 800 מוזמנים ביניהם שלל כדורגלנים ומאמנים.

הפעם, כשהיא מתאחדת עם זנזורי (32), שיר עשתה אירוע מצומצם ומרגש הרבה יותר, כשהשניים התחייבו אחד לשנייה אל מול השקיעה בפני כ-550 חברים, בני משפחה ומכרים מעולם הבידור באולם האירועים "כוכב ים" שבקיסריה. בין אלו שהגיעו להרים לדוגמנית הגיעו: מגי אזרזר, עידן עמדי, עידן יניב, אמירה בוזגלו, אמן החושים ליאור סושרד והזמיר רותם כהן. כולם, בחנו את הכלה מדגמנת שמלה אחת עם שרוולים נפוחים, שהוחלפה במהלך הערב בחליפת ג'קט ומכנסיים בעיצובו של הסטייליסט האישי של שיר, אייל אזרזר. פייר, נתגעגע אליה מאד בעולם הכדורגל.

אלמליח וזנזורי. מערכת יחסים קצרה, אהבה גדולה (עידן חסון)


אלמליח. כמה יפה היא (עידן חסון)

על עדן החלון (עידן חסון)


(עידן חסון)

(עידן חסון)


(עידן חסון)


עולם הכדורגל יתגעגע (עידן חסון)

שיר צועדת לחופה (עידן חסון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי