אחד הכוכבים הגדולים בפרמיירליג החליט לצאת מהארון

פרמיירליג
פרמיירליג | Catherine Ivill/Getty Images

ב"סאן" נכתב כי כדורגלן בכיר מעוניין להצהיר על היותו הומוסקסואל כבר מספר חודשים, אך המועדון בו הוא משחק מפחד שהעונה תיהרס. "קיים חשש מעימות גדול עם האוהדים"

(גודל טקסט)
ב"סאן" האנגלי פורסם היום (שני) כי אחד מכוכבי הפרמיירליג מעוניין לצאת מהארון ולהצהיר על היותו הומוסקסואל, אך באותה נשימה במועדון בו אותו השחקן משחק חוששים מרתיעה ומחאות מצד האוהדים, בעקבות הידיעה המרעישה. על פי הדיווח, על הכוכב נאסר לצאת בכל הצהרה תקשורתית, מבלי שיקבל את ברכת הדרך מהמועדון בנושא, תוך שהוא ממשיך בשיחות עם בעלי המועדון. בצד הניהולי עדיין מחפשים פתרון שיבטיח שהצהרת השחקן המתוסכל, שרוצה בסך הכל לחיות חיים שאינם שקריים, לא "תהרוס להם את העונה".


גורם מקורב לשחקן סיפר לעיתון: "זו החלטה ענקית מבחינתו לצאת באופן פומבי ולהצהיר על היותו כהומוסקסואל. עם זאת, אחרי שהוא סיפר למועדון, הבעלים והמנהלים הביעו לא מעט חששות מהמהלך". השחקן דן עם סוכנו והמועדון בנושא מיניותו כבר מספר חודשים, כאשר גורם בקבוצתו סיפר: "המועדון תמך ועדיין תומך בשחקן, אך קיים חשש מעימות גדול עם האוהדים. כמובן שהיה אידיאלי יותר לחכות ששחקן אחר ייצא מהארון, כך שהם לא יהיו במרכז העניינים. המועדון רוצה את הטוב ביותר בעבור השחקן, ומבין שצריך לחגוג את האומץ שהוא מגלה ברצונו לחשוף ולדבר על מיניותו, אבל הבעלים חוששים שהודעה פומבית על כך עשויה לפגוע במועדון".


הרצון העז של אותו כוכב לצאת מהארון הוביל לדיונים רבים בקבוצת הוואטסאפ של חבריו לקבוצה, שתומכים בו ללא דופי. אחד מהם אף סיפר: "הוא מאוכזב מאוד מהתגובה של המועדון ומהחשש של הבעלים מהתגובות שיבואו אחר כך מהקהל, ולדעתו הם קצת "תקועים בעבר". זה אמור להיות סיפור חיובי והוא ראוי שיתייחסו אליו כפורץ הדרך שהוא". בקרבתו של השחקן טוענים כי לא תהיה דרך אחרת, והרצון שלו לחיות את חייו בצורה אמיתית, יוביל לכך שהוא יעשה היסטוריה בימים הקרובים.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי